Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Κάποτε στον αέρα της σουηδικής τηλεόρασης, συνέβη ένα καταπληκτικό συμβάν.



Ένα άτομο μου είπε γιατί βασανίστηκε από τη συνείδησή του: «Όταν ήμουν μικρός, ο φίλος μου και εγώ αποφασίσαμε να βάλουμε ένα χάμστερ σε ένα αλεξίπτωτο από ένα μπαλκόνι σε ένα ψηλό κτίριο. Κάναμε ένα καλάθι, ένα αλεξίπτωτο, το βάλαμε σε ένα καλάθι το χάμστερ και το άφησαμε να φύγει. Αλλά το απροσδόκητο συνέβη. Μια ριπή ανέμου έριξε το αλεξίπτωτο μας και το πήρε κάπου μακριά ... ακόμα δεν μπορώ να το ξεχάσω. Πώς θα μπορούσα να κάνω αυτό; "
Ξαφνικά, ένα τηλεφώνημα χτύπησε στο στούντιο. Ο καλών ρώτησε: «Συνέβη σε ένα συγκεκριμένο έτος;» Ο άνθρωπος απάντησε καταφατικά. "Το καλοκαίρι, πότε ήταν η γιορτή της πόλης της Στοκχόλμης;" - "Ναι, ναι, ναι" - ο άνθρωπος έσπευσε. "Ξέρω τι συνέβη με το χάμστερ σου". «Τι συνέβη με αυτόν;» - ο εκπληκτικός επισκέπτης του στούντιο δεν μπορούσε να πιστέψει στα αυτιά.
"Η κόρη μου με ρωτούσε για ένα χάμστερ εδώ και πολύ καιρό," συνέχισε η γυναίκα. - Την απάντησα κάποτε: μην ρωτάς. Το χάμστερ μας θα εμφανιστεί μόνο αν σας το δώσει ο ίδιος ο Θεός. " Το κορίτσι έβγαλε τα χέρια του στον ουρανό και είπε: " Μπαμπά Θεέ μου, δώσε μου ένα χάμστερ!" - και μετά πήγαμε στην πόλη για διακοπές. Ξαφνικά η κόρη μου λέει: "Μαμά, νομίζω ότι ο Θεός απάντησε στην προσευχή! Κοίτα! "
Και ένας χάμστερ κατέρρευσε σε ένα καλάθι ακριβώς από τον ουρανό με ένα αλεξίπτωτο στα χέρια του ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: