Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

- Γέροντα, πες μου μια άσκηση.


 


- Γέροντα, πες μου  μια άσκηση.

- Κάνε ησυχία.

- Δεν κατάλαβα.

- Αυτή είναι μια άσκηση. Σκάσε. Μην λέτε τίποτα όλο το εικοσιτετράωρο.

- Λοιπόν, να σιωπήσω, δεν είναι δύσκολο.

- Δοκίμασέ το. Όταν το δοκίμασα, μετά από μισή ώρα άρχισα να μιλάω, και μετά θυμήθηκα και κάλυψα το στόμα μου με τα χέρια μου. Αυτό συνεχιζόταν συνέχεια.. Και μετά ήρθαν στιγμές που ήθελα να μιλήσω, να αντιταχθώ, να απαντήσω, αλλά έπρεπε να σιωπήσω. Τότε κατάλαβα ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν χρειαζόταν καν να μιλήσω. Και η σιωπή μου έφερε ακόμη και ηρεμία. Λιγότερες διαφωνίες, καβγάδες, συγκρούσεις. Μετά άρχισα να το συνηθίζω. Η σιωπή είναι λιτότητα και καρποφορεί. Αυξάνει τη θέληση. Προσπαθήστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: