Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Ο επιχειρηματίας του Parable One έχει συγκεντρώσει μια περιουσία εκατομμυρίων δολαρίων.


 


 

Ο επιχειρηματίας του Parable One έχει συγκεντρώσει μια περιουσία εκατομμυρίων δολαρίων. Αποφάσισε ότι επιτέλους θα έπαιρνε ένα χρόνο άδεια από τη δουλειά και θα ζούσε στην πολυτέλεια που μπορούσε να αντέξει οικονομικά. Πριν όμως προλάβει να πάρει αυτή την απόφαση, κατέβηκε κοντά του ο άγγελος του θανάτου.

Ως επαγγελματίας έμπορος, αποφάσισε να τον πείσει να του πουλήσει τουλάχιστον λίγο χρόνο με οποιονδήποτε τρόπο.

- Δώσε μου τρεις μέρες ζωής και μπορείς να πάρεις το ένα τρίτο της περιουσίας μου.

Ο Άγγελος του Θανάτου αρνήθηκε.

- Εντάξει, τότε δύο ... όχι ... τρία εκατομμύρια! Δώσε μου μόνο μια μέρα για να απολαύσω την ομορφιά της γης και να επισκεφτώ την  οικογένεια  μου που δεν έχω δει για πολύ καιρό λόγω αιώνιας απασχόλησης.

 

Όμως ο άγγελος του θανάτου ήταν ακλόνητος.

Τότε ο άντρας άρχισε να εκλιπαρεί για τουλάχιστον μερικά λεπτά για να γράψει ένα αποχαιρετιστήριο σημείωμα στον γιο του. Αυτή η επιθυμία ικανοποιήθηκε.

 

«Αγαπήστε τον χρόνο σας», έγραψε. «Για όλα τα εκατομμύρια δολάρια μου, δεν μπορούσα να αγοράσω ούτε μια ώρα ζωής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: