Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Η Παραβολή "Σχετικά με τον πατέρα και την κόρη".

Η  Παραβολή "Σχετικά με τον πατέρα και την κόρη". 

"Κάποτε ένας σοφός έδωσε την κόρη του σε γάμο. 


"Την ευχή σου πατέρα μου!" Η κόρη ζήτησε . 


Ο πατέρας της λέει σε αυτήν: 


"Ας γίνει έτσι ώστε ο Κύριος να μην επιτρέψει να περάσεις το κατώφλι του σπιτιού μου!" 


Η κόρη ήταν έκπληκτη σε αυτή την ευλογία, αλλά δεν είπε τίποτα. Μετά από λίγο, γέννησε έναν γιο και ζήτησε και πάλι από τον πατέρα της να την δώση την ευχή του. 


"Θα γίνει το θέλημα του Κυρίου", είπε ο πατέρας, "έτσι ώστε οι λέξεις" Ω, πόσο αργή είμαι! "Να γίνει το συνηθισμένο θαυμαστικό σου. 


"Αλλά πώς, πατέρα;" - δεν μπορούσε να αντισταθεί η κόρη. "Δύο τέτοια σοβαρά γεγονότα συνέβησαν στη ζωή μου, αλλά και οι δύο φορές με κατεπληξες με την ευχή σουσε μένα".


«Όχι, κόρη μου», απάντησε ο πατέρας της . "Αυτά δεν ήταν κατάρα, αλλά ευλογίες". Σας εύχομαι μια τόσο χαρούμενη  ζωή στο σπίτι του συζύγου σου, έτσι ώστε ποτέ δεν έπρεπε να επιστρέψεις στο σπίτι μου. Στη συνέχεια, θα ήθελα να έχεις συνεχώς τη φροντίδα για τον γιο σου και να διατηρείς  την σκέψη σου αναφωνώντας: «! Ω, αμέσως  ο γιος του δεν έχει φάει », «! Ω, αμέσως από ο γιος μου δεν έχει πιει», «Ω, αμέσως ο γιος ακόμα στο σχολείο δεν στάλθηκε! ". Τότε το παιδί θα μεγαλώσει υγιές και έξυπνο και η ειρήνη θα βασιλεύει πάντα στο σπίτι σας. " 


Έτσι συμβαίνει συχνά στη ζωή μας. Ζητάμε από τον Επουράνιο Πατέρα να μας ευλογεί σε ένα σημαντικό θέμα και δεν βλέπουμε καμία ορατή βοήθεια και υποστήριξη. 


"Ο Κύριος δεν μας ακούει!" Αναστενάζουν οι στεναγμοί από την ψυχή μας. "Ο Κύριος δεν μας βοηθά!" "Ο Κύριος μας έχει εγκαταλείψει!"


Αλλά στην πραγματικότητα ο Κύριος  μας ακούει, μας βοηθά και μας ευλογεί! Απλά, εμείς, λόγω της αμαρτίας μας, δεν βλέπουμε την ιερη βοήθεια Του, και μάλιστα, μερικές φορές, μας φαίνεται ότι αντί του Κυρίου να μας βοηθήσει να μας στέλνει τα εμπόδια ... 


Ο Θεός αγαπάει όλους τους ανθρώπους, ακόμα και το κακό, αλλά ευλογεί μόνο εκείνους που απευθύνονται σε αυτόν για την άγια βοήθεια του. 


Και η βοήθεια πάντα έρχεται - είναι αλήθεια, μερικές φορές δεν μπορούμε να το δούμε ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: