Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

ΠΑΡΑΒΟΛΗ Συνετός αγγελιοφόρος.




ΠΑΡΑΒΟΛΗ Συνετός αγγελιοφόρος


Ένας αγγελιοφόρος κατέφυγε στον βασιλιά με ένα μήνυμα για την ήττα του στρατού του. Ήξερε ότι αυτός που φέρνει τέτοιες ειδήσεις πρέπει να αποκόπτεται  το κεφάλι του, και κατά μήκος του δρόμου σςκεφτόταν τι πρέπει να γίνει για να μείνει ζωντανός.


Όταν τον εισήγαγαν στον βασιλιά, έπεσε στα πόδια του άρχοντα, ικετεύοντας τον να  τον συγχωρήσει, γιατί ξέχασε τελείως όλα τα λόγια του μηνύματος. Ο βασιλιάς  και οι υπουργοί σκέφτηκαν: για ένα τέτοιο αδίκημα, ένας αγγελιοφόρος πρέπει να εκτελεσθεί, αλλά εάν σώσετε τη ζωή του, υπάρχει ελπίδα ότι θα θυμηθεί αυτό το σημαντικό μήνυμα. Η ζωή του σώθηκε, αλλά η απειλή εκτέλεσης παρέμεινε ακόμα. Σύντομα, με άλλα λόγια ήρθαν τα τραγικά νέα και ο αγγελιοφόρος διέφυγε από το θάνατο.


"Είπα και απεφάσισα· να προσέχω όλην την συμπεριφοράν και διαγωγήν μου, ώστε να μη αμαρτάνω με την γλώσσαν μου, παραπονούμενος δια το πλήθος των δοκιμασιών μου και επικρίνων τας μυστηριώδεις, αλλά τόσον αγαθάς, βουλάς του Κυρίου. Απεφάσισα να θέσω φραγμόν εις τα χείλη μου και να μη εκφράσω κανένα παράπονον, καμίαν κατάκρισιν, όταν ο αμαρτωλός σταθή απειλητικός ενώπιόν μου.... "(Ψ. 38: 2 )

Δεν υπάρχουν σχόλια: