Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

ΤΟ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΣΚΑΜΠΙΛΙ. ΠΑΤΗΡ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΑΜΠΑΚΗΣ





Μας διηγήθηκε πρόσφατα ένας Αγιονορείτης Μοναχός που  19 ετών συνάντησε τον Όσιο Παϊσιο στην Παναγούδα :

«ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ,πριν λίγες ημέρες ήρθε εδώ ένα καλό παιδί που από μακριά φαινόταν κάποια αλλοίωση στο  πρόσωπό του. Κάτι Θεϊκό θα είχε ζήσει αυτό το παιδί!

Τον έβαλε να προσκυνήσει στο Εκκλησάκι και μετά μου είπε τα εξής:

-«Είχα ταξιδεύσει πριν  ένα μήνα στην Πάτμο για προσκύνημα και στο πλοίο επάνω με ρώτησαν δύο κοπέλες σχετικά πράγματα για το νησί. Τις ενημέρωσα όσο μπορούσα αναφερόμενος στον Άγιο Απόστολο του νησιού και την Αποκάλυψη.

Χαιρετηθήκαμε και αποχωρισθήκαμε .

Έπειτα από δύο ημέρες  συναντηθήκαμε  με τις κοπέλες σε ένα δρομάκι της Πάτμου και η μία από αυτές όρμησε ξαφνικά απάνω μου να με φιλήσει στο στόμα.

Εγώ ενστικτωδώς την έσπρωξα αμέσως δίνοντάς της και ένα ελαφρό σκαμπίλι.

Βρε λέγω ,ήρθα εδώ να ωφεληθεί η ψυχή μου και θα ριχτώ στην αμαρτία;Πολύ στεναχωρήθηκα.

Το βράδυ λοιπόν που πήγα στο ξενοδοχείο έκανα το απόδειπνο και σαν έφτασα στο «Και δός ημίν Δέσποτα» μου εμφανίστηκε ο ίδιος ο Δεσπότης μας Ιησούς Χριστός μέσα σε γλυκύτατο γαλάζιο φως»

Βλέπετε ευλογημένες ψυχές! Ασκητές με κατάσταση που παλεύουν δεκαετίες ολόκληρες στην πνευματικό αγώνα και δεν είδανε ακόμη τέτοια  Θεοφάνεια σαν και ετούτο το νέο παιδί που δίνοντας  τον αγώνα της  αγνότητος τον έκρινε άξιο ο Χριστός μας να του εμφανίσει τον εαυτό Του.



π.Διονύσιος Ταμπάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια: