Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

"Γεννήθηκα για να πεθάνω, πεθαίνω για να ζήσω"






"Γεννήθηκα για να πεθάνω, πεθαίνω για να ζήσω"

" Ας δούμε  το νερό ενός ποταμού ρέει συνεχώς και εξαφανίζεται, και ό, τι επιπλέει στην επιφάνεια, τα σκουπίδια ή τα δέντρα, όλα περνούν. Χριστιανοί! Έτσι συμβαίνει στη ζωή μας... Ήμουν παιδί, και αυτός ο χρόνος πέρασε, ήμουν έφηβος, και ακόμα ότι ήμουν νέος, και αυτό είναι πολλή πίσω μου.
Ο δυνατός και ώριμος άντρας που ήμουν δεν είναι πια.
Τα μαλλιά μου γίνονται λευκά, όλο και μεγαλώνω αλλά και αυτό περνάει · πλησιάζουμε στο τέλος και ακολουθώ τον δρόμο από τότε που  γεννήθηκα και φτάνω για να πεθάνω.
Θα πεθάνω για να ζήσω.
 Να με θυμάσαι, Κύριε, στο βασίλειο σου! "

Άγιος  Τύχων του Βορόνεζ (Μητροπολίτης Ορθόδοξος-Ρώσος-1724/1783)

Δεν υπάρχουν σχόλια: