Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟ ΣΕΝΤ





ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟ ΣΕΝΤ


Ένας μικρός άνθρωπος περπατούσε κατά μήκος του δρόμου. Φαίνεται - μια Σεντ είπε. "Λοιπόν," σκέφτηκε, "ένα Σεντ είναι χρήματα!" Τη πήρε και την έβαλε στο πορτοφόλι του.


Και άρχισε να σκέφτεται περαιτέρω: "Τι θα έκανα αν έβρισκα  χίλια ευρώ; Θα ήθελα να αγοράσω δώρα για τον πατέρα μου και τη μητέρα μου! "Το σκέφτηκα ακριβώς, και το ένιωσε - το πορτοφόλι μου έγινε  βαρύτερο. Το κοίταξε - και υπήρχαν χιλιάδες ευρώ.


"Ένα παράξενο πράγμα! - Ο νέος άντρας απόρησε - Υπήρχε ένα Σεντ , και τώρα στο πορτοφόλι χίλια ευρώ! Και τι θα έκανα εάν βρήκα δέκα χιλιάδες ρούβλια; Θα αγόραζα μια αγελάδα και θα πιω γάλα με τον πατέρα μου και τη μητέρα μου! »Και γρήγορα κοίταξε το πορτοφόλι του και εκεί – υπήρχαν  δέκα χιλιάδες ευρώ!


"Θαύμα! - Ο τύπος ήταν ευτυχισμένος. - Και τι θα έκανα εάν βρήκα εκατό χιλιάδες ευρώ; Θα ήθελα να αγοράσω ένα σπίτι, να πάρω τη γυναίκα μου και να βάλω τον πατέρα μου και τη μητέρα μου σε ένα νέο σπίτι! »Και πάλι κοιτάξαμε στο πορτοφόλι του - σίγουρα: υπήρχαν εκατό χιλιάδες ευρώ!


Ο τύπος έκλεισε το πορτοφόλι του και στη συνέχεια σκέφτηκε: "Ίσως να μην πάρω τον πατέρα μου και τη μητέρα μου σε ένα νέο σπίτι; Ξαφνικά η γυναίκα μου δεν θα τις άρεσε; Αφήστε τους να ζουν σε ένα παλιό σπίτι. Και για να κρατήσω μια αγελάδα ενοχλητική, είναι καλύτερο να αγοράσω  μια κατσίκα. Και δεν θα αγοράσω πολλά δώρα, εγώ ο ίδιος πρέπει να κάνω κάποια ρούχα στον εαυτό μου! "Και το αγόρι αισθάνεται ότι το πορτοφόλι είναι ελαφρύ και άδειο ! Άνοιξε γρήγορα, κοιτάζοντας: και υπάρχει μόνο ένα Σεντ, ένα μοναχικό Σεντ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: