Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ.


ΣΥΝΕΒΗ

Με καλούν να πάω στο Σέσκλο,16 χλμ. μακριά από το Βελεστίνο για ένα πληρεξούσιο συμβόλαιο.
Το σπίτι ήταν στην άκρη του χωρίου.
Μπαίνω μέσα και η οικοδέσποινα μου λέει πάω να βρώ μάρτυρες.
Στο διάστημα αυτό ρωτώ τη γιαγιά αν θέλει να εξομολογηθεί και αυτή μου λέει :
- Αϊ παιδάκι μου είσαι του Χριστού ;
Να προλάβω να σου πώ. Κατάγομαι από ένα χωριό της Ευβοίας.Εδώ είναι παντρεμένη η κόρη μου.
Κάθε Σάββατο πήγαινα και σκούπιζα την εκκλησία του Αγίου Δημητρίου γιατί καμιά γυναίκα δεν τολμούσε να πάει επειδή ακούγονταν δυνατοί θόρυβοι.
Ημουν δέκα τριών ετών.
Αρρώστησα βαριά .Πυρετός 41.
Η μάνα μου πήγαινε στο ποτάμι που ήταν κοντά, μούσκευε τις πετσέτες και μου τις έβαζε στο μέτωπο να δροσισθώ.
Μιά μέρα που έφυγε η μάνα μου για το ποτάμι εμφανίζεται ένας νέος,χωρίς να ανοίξει η πόρτα, και του λέω
" Μπάρμπα πως μπήκες στο δωμάτιο μου ; "
Ησύχασε, λέγοντας το όνομά μου, είμαι ο Μάρτυς Δημήτριος.
Εάν δεν προσέξω εσένα που καθαρίζεις το σπίτι μου ποιόν θα προσέξω !
Ερχεται στο κρεβάτι,με σηκώνει και κάθισα στο κρεβάτι.
Με σταυρώνει τέσσερις φορές,μπροστά,πίσω,δεξιά και αριστερά.
Αμέσως κατάλαβα ότι έφυγε ο πυρετός .
Εγινα καλά.
- Φεύγω τώρα γιατί έρχεται η μητέρα σου.
Θα μεγαλώσεις, θα παντρευτείς και θα κάνεις και τρία παιδιά.
- Δεν θέλω να παντρευτώ,να γίνω καλά θέλω, είπα δυνατά και τον έχασα από μπροστά μου.
΄Ηλθε η μάνα μου, της διηγήθηκα τι συνέβη...

Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: