Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ . ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΚΥΝΗΤΡΙΑ.




ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ . ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΚΥΝΗΤΡΙΑ.

 

Και σε μένα έχει έρθει ο Άγιος Νεκτάριος όταν είχε σπάσει η χολή μου και είχα πάθει περιτονίτιδα μου έκαναν χειρουργείο για να με καθαρίσουν χωρίς να μας δίνουν ελπίδες ότι θα γίνω καλά  μετά από 4 ημέρες που ήμουν σε κώμα συνήρθα και φώναζα από τους πόνους αλλά δεν είχα διαφυγή τον κίνδυνο όταν έμεινα μόνη στο δωμάτιο άνοιξε η πόρτα και μπήκε ένας παπάς μικροκαμωμένος δεν μου μίλησε καθόλου αλλά εγώ ήξερα(δεν ξέρω πως) ότι ήταν ο Άγιος Νεκτάριος μου σήκωσε το σεντόνι και πήρε βαμβάκι βουτηγμένο σε λαδάκι και άλειψε την πληγή με σκέπασε και έφυγε χωρίς να μου πη τίποτε από αυτή την στιγμή άρχισε η ανάρρωση σε λίγες μέρες βγήκα εντελώς καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια: