Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Ο π. Ευμένιος, ιερέας στο νοσοκομείο "Λοιμωδών" προσευχόταν και έλεγε:


Ο π. Ευμένιος, ιερέας στο νοσοκομείο "Λοιμωδών" προσευχόταν και έλεγε:

"Κύριε Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους ανθρώπους!".

Κι εχάρη ο Θεός, μου έλεγε.

Και μετά είπα:
"Κύριε Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους Καθολικούς.
Και όλους τους Προτεστάντες, Χριστέ μου, θέλω να σώσεις".

Κι εχάρη ο Θεός.

"Θέλω να σώσεις και τους μουσουλμάνους και όσους ανήκουν σε όλες τις θρησκείες, και τους αθέους ακόμα θέλω να σώσεις".

Κι εχάρη πολύ ο Θεός.

Και του είπα:
"Χριστέ μου, θέλω να σώσεις όλους τους απ' αιώνες κεκοιμημένους από Αδάμ μέχρι τώρα".

Κι εχάρη ο Θεός πολύ.

Και είπα: "Θεέ μου, θέλω να σώσεις και τον Ιούδα".

Και στο τέλος είπα:
"Θέλω να σώσεις και τον διάβολο!".

Κι ελυπήθη ο Θεός...".

Του λέω:
- Γιατί λυπήθηκε ο Θεός;
- Διότι θέλει ο Θεός και δεν θέλουν αυτοί,
μου απάντησε. Δεν υπάρχει ίχνος καλής θελήσεως σωτηρίας στον διάβολο.

- Καλά, του είπα, πώς κατάλαβες εσύ πότε ο Θεός χαιρόταν και πότε ελυπήθη;

Και μου λέει:

- Άμα η καρδιά σου γίνει ένα με την καρδία του Χριστού, αισθάνεσαι αυτά που αισθάνεται.

(Επίσκοπος Μόρφου Νεόφυτος).

Δεν υπάρχουν σχόλια: