Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Για πάντα στο τελευταίο βαγόνι


Κάθε χρόνο οι γονείς του Γιώργου τον πήγαιναν με το τρένο στο χωριό στη γιαγιά του για τις καλοκαιρινές διακοπές, και επέστρεφε με το ίδιο τρένο τέλος καλοκαιριού. Μια μέρα το αγόρι είπε στους γονείς του:
"Είμαι ήδη μεγάλος Μπορώ να πάω μόνος στο σπίτι της γιαγιάς μου; " Μετά από μια σύντομη συζήτηση
 οι γονείς δέχτηκαν. Στέκονται περιμένοντας το τρένο να αναχωρήσει, αποχαιρετούν το γιο τους δίνοντας του μερικές συμβουλές έξω από το παράθυρο, ενώ ο Γιώργος τους επανέλαβε:
 "Το ξέρω!  Μου τα έχετε πει περισσότερες από χίλιες φορές. " Το τρένο κοντεύει να φύγει
 και ο μπαμπάς του ψιθύρισε στο αυτί του:
 "Γιε μου, αν νιώθεις άσχημα ή ανασφαλής,
 αυτό είναι για σένα!".  Και του έβαλε κάτι στην τσέπη του. Τώρα ο Γιώργος  είναι μόνος
 καθισμένος στο τρένο όπως ήθελε, χωρίς τους γονείς του για πρώτη φορά.
Θαύμαζε το τοπίο από το παράθυρο,
 γύρω του ξένοι άνθρωποι σπρώχνουν και κάνουν πολύ θόρυβο,κάθε στάση μπαίνουν και βγαίνουν από το βαγόνι.
Ο ελεγκτής του τρένου κάνει κάποια σχόλια
 σχετικά με το γεγονός ότι το παιδί ο Γιώργος  είναι μόνος. Ένας άλλος τον κοίταζε με λυπημένα μάτια.
 Ο Γιώργος  αισθάνεται τώρα άσχημα
 κάθε λεπτό που περνά. Και τώρα φοβάται.
 Έσκυψε το κεφάλι του με δάκρυα... νιώθει φοβισμένος και μόνος. Τότε θυμήθηκε τον μπαμπά του που του έβαλε κάτι στην τσέπη του,
 τρέμει, ψάχνει για αυτό που του έβαλε ο πατέρας του.  Βρήκε ένα κομμάτι χαρτί που έγραφε:
 "Γιε μου, είμαι στο τελευταίο βαγόνι!"
 Αυτή είναι η ζωή, πρέπει να αφήσουμε τα παιδιά μας να φύγουν πρέπει να τα εμπιστευτούμε.
  Αλλά πρέπει πάντα να είμαστε στο τελευταίο βαγόνι, βλέποντας, αν φοβούνται ή αν βρουν
 εμπόδια και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Πρέπει να είμαστε κοντά τους όσο είμαστε ακόμα ζωντανοί, τα παιδιά πάντα χρειάζονται τους γονείς τους.
                Για πάντα στο τελευταίο βαγόνι

Δεν υπάρχουν σχόλια: