Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Προσβολή του Άγίου Πνεύματος. Αναφέρει Προσκυνητής....



Προσβολή του Άγίου Πνεύματος.

Δεν τα διάβασα σε εφημερίδες. Δεν τα άκουσα στα ραδιόφωνα.Δεν τα είδα σε τηλεοράσεις.

Α) Φίλος που πηγαίναμε μαζί κάποτε στο Άγιον Όρος μου λέει : Σταύρο,μου λέει η γυναίκα μου : Σήμερα να ντυθείς και να πάς Εκκλησία.Είναι βαριά γιορτή.Είναι του Άγίου Πνεύματος.Δεν την άκουσα και πήγα στο κτήμα.Ανεβάζω το διακόπτη στον πίνακα της ΔΕΗ να ποτίσω και τσάφ καίγεται η ασφάλεια .Εχω 16 ασφάλειες στην άκρη.Αλλάζω την ασφάλεια και ξαναδικιμάζω.Τσάφ πάλι καίγεται η ασφάλεια.Σταύρο,έκαψα άλλες έξι ασφάλειες και κατάλαβα.Πάω σπίτι ντύνομαι ,πάω Εκκλησία και μετά την εκκλησία πάω στο κτήμα και με την πρώτη πήρε μπρος η πομώνα, άρχισε να δουλεύει και να βγάζει νερό ! 

Β) Δούλευε ένας πατωματζής στο σπίτι μου.Κε Παπαγεωργίου τη Δευτέρα δεν θα έλθω να δουλέψω,είναι του Άγίου Πνεύματος.Γιατί σου είπα εγώ να έλθεις ;  Οχι,αλλά θέλω να σου διηγηθώ τι έπαθα πριν χρόνια όταν δούλευα στην Αθήνα.Πήγα ανήμερα του Άγίου Πνεύματος σε μία πολυκατοικία και μόλις κάρφωσα το πρώτο καρφί,φεύγει η κεφαλή από το καρφί και καρφώνεται στο μάτι μου.Πήγα μέχρι και στη Γερμανία να γίνει καλά το μάτι μου.Παρακαλούσα με κλάμματα Την Παναγία να με γιατρέψει.Μαρτύρησα.Εγινα καλά μετά από έξι μήνες.και 

Γ) Μετά το θανατό τους οι Ιεχωβάδες δεν περνούν τελώνια.Αμέσως τους αρπάζουν οι δαίμονες και κατ΄ευθείαν στην κόλαση επειδή δεν δέχονται τη θεότητα του Άγίου Πνεύματος.

Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: