Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

Αναφέρει προσκυνητής.Άγιος Γεώργιος ο Δυσουρίτης.


Άγιος Γεώργιος ο Δυσουρίτης.


Μήνας Σεπτέμβριος.Κάνω ακτινογραφία και ο ακτινολόγος μου λέει ότι έχεις μια πέτρα στο αριστερό νεφρό.Είναι σε τέτοιο σημείο που δεν πειράζει ούτε ενοχλεί το νεφρό.Άστην να την πάρεις μαζί σου όταν φύγεις από τη ζωή.Βρίσκομαι στο Άγιον Όρος,στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος.Πάντα πήγαινα μαζί με τον Καντηλανάφτη (νεωκόρο) στην εκκλησία κατά τις 00 :30.Βλέπω αριστερά μου ένα διαδρομο, βαδίζω και εκστασιάζομαι από ένα καντηλάκι που καίει  στην  εικόνα  του  Άγίου Γεωργίου.Δέχομαι μια τρομακτική πίεση και βγάζω από την εσωτερική τσέπη μια κάρτα.΄Ηταν του ακτινολόγου.Λέω στον Άγιο : Άγιε, με στέλνεις να κάνω ακτινογραφία ; Δεν πάω πριν από 20 μέρες την έκανα και είμαι μια χαρά.

Η επιστήμη δίνει έξι μήνες να βγαλεις την πέτρα που φράζει τον ουρητήρα,διαφορετικά το νεφρό σαπίζει.Ο  γιατρός ,όπως αποδείχθηκε, έκανε λάθος και η πέτρα έφραζε τον ουρητήρα.Πέρασαν πέντε μήνες και πάμε στην Κάπουρνα (Γλαφυραί)  με το φίλο μου Κωνσταντίνο Άϋφαντή να κάνουμε μία Θεία Λειτουργία.Ο Ιερός ναός ήταν αφιερωμένος στον Μεγαλομάρτυρα Άγιο Γεώργιο.Μόλις άρχισε η Θεία Λειτουργία με πιάνει κολικός.Άντέχω μία ώρα και ψιλός ιδρώτας γάζωνε το μέτωπό μου.Φεύγουμε.Πάμε Κέντρο Υγείας, στο Βελεστίνο.Με μία παυσίπονη ένεση εξουδετερώθηκε ο αφόρητος πόνος.Κάνω ακτινογραφία σε άλλο ακτινολόγο και αποδεικνύεται ότι ο πρώτος ακτινολόγος έκανε τεράστιο λάθος.Ετσι ο Άγιος μου έσωσε το νεφρό !!!!

Γι΄αυτό σας λέω να κάνετε φίλους Άγίους !!!!!!!

Δι΄ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: