Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι ... Ήταν εκατό χρονών και ήταν ενενήντα οκτώ.





 Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι ... Ήταν εκατό χρονών και ήταν ενενήντα οκτώ.

 Ήταν σε ένα γηροκομείο και επισκέφτηκα έναν από τους ενορίτες μου εκεί.

 Και όταν πέρασα το δωμάτιό τους, με περίμενε στην πόρτα. Είπε: "Πατέρα, έλα, μιλήστε μας." Ξεκινήσαμε να μιλάμε.

Είπε ότι η σύζυγός του έπρεπε να τοποθετηθεί σε γηροκομείο επειδή τα πόδια της την είχαν ήδη αρνηθεί. «Δεδομένου ότι έπρεπε να είναι εδώ», είπε, «αποφάσισα ότι έπρεπε να είμαι εδώ μαζί της. Δεν είναι ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτήν, αλλά δεν θέλω να ζήσω χωρίς αυτήν. Και αποφάσισα να είμαι εδώ. " Είπα, «Πόσο υπέροχο! Πόσο καιρό είσαι παντρεμένος? " Φυσικά, είδα ότι ήταν ηλικιωμένοι, αλλά δεν ήξερα πόσο χρονών ήταν. Απάντησε: «Είμαστε παντρεμένοι  74 χρόνια». Δεν μπορούσα να το πιστέψω: εβδομήντα τέσσερα χρόνια! Και είπε την ηλικία του: "Είμαι εκατό, είναι ενενήντα οκτώ." Τότε ρώτησα: "Πώς ήταν δυνατόν να ζήσουμε μαζί για εβδομήντα τέσσερα χρόνια;"

Μου είπε την ιστορία του.
 «Τα πρώτα δέκα χρόνια», είπε, «ήταν μια πραγματική κόλαση. Πολεμούσαμε συνεχώς. Δεν είχαμε ποτέ αρκετά χρήματα. Τα παιδιά γεννιόντουσαν  συνεχώς. Ήμασταν στο χρέος, τα παιδιά αρρωσταίναν ... Ό, τι έκανα, ήταν δυσαρεστημένη. Μόλις επέστρεφα στο σπίτι, άρχισε αμέσως να μου λέει τι ήταν λάθος στο σπίτι, τι ήταν λάθος με τα παιδιά και τι ήταν λάθος με μένα. Έχουν περάσει δέκα χρόνια γάμου και αποφάσισα ότι δεν θέλω πλέον να είμαι εκεί, δεν θέλω να ζήσω έτσι.

Η αδελφή της συζύγου μου πήγαινε σε μια ενορία όπου υπήρχε καλός ιερέας.
 Είπε: "Εσείς και η γυναίκα σας πρέπει να πάτε στον ιερέα μας, και θα σας βοηθήσει." Η γυναίκα αντιτάχθηκε: «Ποιο είναι το νόημα; Ο γάμος έχει καταρρεύσει. " Τότε  σκέφτηκε λίγο και ρώτησε τον άντρα της: «Θα φύγεις;» Ο σύζυγος απάντησε: «Τι έχω να χάσω; Θα πάω". Και πήγαν.

Ο ιερέας ήταν πραγματικός μαθητής του Χριστού.
 Και, όπως το καταλαβαίνω, πολλοί προσευχόντουσαν  γη 'αυτόν. Και αυτά που τους είπε, κατάλαβαν. Και είπε τα εξής: «Χωρίς τον Θεό, δεν έχετε ζωή. Κάθε σχέση προέρχεται από τον Θεό. Και σε κάθε σχέση, ο Θεός πρέπει να έρθει πρώτος. " Του είπα: «Είναι υπέροχο που ο Θεός έρχεται πρώτος. Είστε λοιπόν στο δεύτερο; " «Όχι», απάντησε. "Η γυναίκα μου είναι στη δεύτερη, είμαι στην τρίτη."

Είπε: "Σε κάθε σχέση, ο Θεός πρέπει να έρθει πρώτος, ένα άλλο άτομο, ανεξάρτητα από το ποιος είναι, θα πρέπει να βρίσκεται στη δεύτερη θέση και πάντα έρχεστε τρίτος."
 Και όταν συνειδητοποιήσετε ότι υπάρχουν δύο τρίτα της σχέσης που δεν έχετε τον έλεγχο και ότι τα δύο τρίτα της σχέσης σας κάνουν να είστε όποιος είστε, τότε ξεπερνάτε την τρέλα της αυτό-αγάπης.

Και ο συνομιλητής μου είπε: «Το κάναμε.
 Τότε συνειδητοποίησα τι συμβαίνει όταν εστιάζομαι συνεχώς απάνω μου " Αυτό άλλαξε και τη ζωή μας  και ζούμε  μαζί για άλλα εξήντα έξι χρόνια. Φαντάζεστε?

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΙΩΑΚΕΙΜ  (
Parr)
========================
ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΩ: για την Αγάπη και τον θάνατο

Δεν υπάρχουν σχόλια: