Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

Συνέβη: Θαυμαστό γεγονός με τόν άγιο Φανούριο.

 


Ο άγιος Φανούριος συντρέχει πραγματικά κ βοηθά όποιον τον επικαλείται. Έχουμε κ στο χωριό μου την εκκλησία του που γίνεται μάλιστα κ παράκληση κάθε Τετάρτη.Η συγχωρεμενη η μητέρα μου τον αγαπούσε ιδιαίτερα. Συχνά τον επικαλούνταν,κι έτσι,το εφάρμοσα κι εγώ. Μια παρόμοια περίπτωση συνέβη κ στην κόρη μου,δεν έχασε το σταυρό της,αλλά ένα μικρό σκουλαρίκι,ψεύτικο,του εμπορίου. Από εκείνα που είναι σαν μαργαριτάρια Έχασε λοιπόν το ένα κι ήταν να σκάσει. Το έψαχνε παντού. Ψάξαμε οπουδήποτε ήταν δυνατό αλλά άφαντο το σκουλαρίκι. Ήταν θυμάμαι και Μεγάλη Εβδομάδα. Βλέποντας τη στεναχώρια της προσευχήθηκα κι εγώ στον Άγιο,να φανερώσει το σκουλαρίκι,όχι επειδή ήταν αξίας,αλλά για να πάψει να στεναχωριέται η μικρή. Την επόμενη μέρα η κόρη μου ξυπνησε,κ βρήκε το σκουλαρίκι πάνω στο μαξιλάρι της!

Δεν υπάρχουν σχόλια: