Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

COVID ΚΑΙ ΆΓΙΟΣ ΙΩΆΝΝΗΣ ΡΩΣΟΣ.


Θέλω να μοιραστώ κάτι πολύ όμορφο μαζί σας..
Πριν λίγο καιρό ήμουν στο νοσοκομείο, στο θάλαμο με τα covid....
Άργησα να πάω..
Γιατί φοβόμουν...
Όταν πήγα δεν μπορούσα ν αναπνεύσω..
Μου έβαλαν μεγάλη μάσκα του οξυγόνου για να αναπνέω, καλύτερα και να μου ανέβει τ οξυγόνο μου...
Τις τρεις πρώτες μέρες, ήμουν πολύ δύσκολα
Το βράδυ προσευχηθηκα..... Στον Άγιο Ιωάννη το Ρώσο..... Μη με ρωτήσετε γιατί... Εκείνη τη στιγμή αυτό ένιωσα.....
Δεν κοιμόμουν..... Γιατί μ ενοχλούσε, αφάνταστα η μάσκα.... Η πεταλούδα που είχα στο χέρι μου... Και ο ασταμάτητος βήχας...
Και ξαφνικά...
 Ένιωσα μια παρουσία στο δωμάτιο......
 Βλέπω να περνάει.... Δίπλα από το κρεβάτι μου...
Ο Άγιος.....
 Με τη γαλάζια τη στολή του.... Και τη χρυσή μάσκα προσώπου που έχει...... Από την επόμενη μέρα...
. Ήμουν πολύ καλύτερα...
Εύχομαι υγεία και Καλά Χριστούγεννα σε όλους μας.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: