Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Με τη χάρη του Θεού, υπηρετώ ως ιερέας για πάνω από 30 χρόνια. Αυτό το θαύμα δεν έχει ειπωθεί ποτέ δημοσίως. Αρχιερέας Βλαδίμηρος Γκαμάρης

 



Ο άγιος Σεραφείμ του Σαρώφ  εμφανίστηκε στο όνειρό μου προσευχόμενος σε μια πέτρα στο γρασίδι του δάσους με λευκά ρώσικα ρούχα. Δεν ήξερα ποιος ήταν αυτός. Είπε στον φίλο μου ότι ονειρεύτηκα έναν λαμπερό Ρώσο παππού να στέκεται γονατιστός σε κάτι στρογγυλό. Στο όνειρό μου πλησίασα και του υποκλίθηκα. Λιγότερο από ένα μήνα ήρθα στη Μονή Ποκρόφσκι στο Κίεβο και είδα μια εικόνα να προσεύχεται πάνω στην πέτρα ένας  ιερέας. Συνάντησα έναν φίλο μου και ρώτησα, "Θυμάσαι που σου είπα για τον παππού μου; «Θυμάμαι», απάντησε εκείνος. - "Ξέρω ποιος είναι τώρα. Τον είδα στην εκκλησία στην εικόνα. Αυτός είναι ο Σεβάσμιος Σεραφείμ του Σάρωφ. Εκείνη την ώρα άρχισα να πηγαίνω συνέχεια στο ναό. Πιστεύω ότι ο Κύριος με έφερε στην Εκκλησία Του μέσω των προσευχών του Αγίου Σεραφείμ, όταν στάθηκε πάνω στην πέτρα για χίλιες μέρες και χίλιες νύχτες και έσωσε πολλούς ανθρώπους με την προσευχή του. Με τη χάρη του Θεού, υπηρετώ ως ιερέας για πάνω από 30 χρόνια. Αυτό το θαύμα δεν έχει ειπωθεί ποτέ δημοσίως.

Αρχιερέας Βλαδίμηρος Γκαμάρης

Από την συντακτική ανάρτηση της πύλης της Ορθοδοξίας. RU

Δεν υπάρχουν σχόλια: