Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

PC. GHERONTISSA GALAKTIAIN DIALOG CU IPS NEOFIT DE MORFOU


PC. GHERONTISSA GALAKTIA
IN DIALOG CU IPS NEOFIT DE MORFOU

„Maică, oamenilor le place să-mi asculte omiliile, despre ce să le vorbesc?”. Ascultați ce mi-a răspuns! Ascultați ce mi-a răspuns o femeie sfântă! „Despre cele murdare!”. Ați auzit ce mi-a spus? „Despre cele murdare ar trebui să spui. Cele care vor aduce bolile, „vaccinul” și războiul”. „Cele murdare? Cele murdare?”… am întrebat. „Uite, fiule, uite, Episcopul meu… Dumnezeu ți-a dat curaj și îndrăzneală să vorbești când ceilalți, din diferite motive, nu îndrăznesc să vorbească privind anumite chestiuni. Tu trebuie să vorbești despre avorturi, despre păcatele cărnii, care sunt contra firii și care nu privesc doar trupul, ci și dorințele sufletului”. Trupul și sufletul merg împreună. „Pentru păcatele mele cele multe mi se îmbolnăvește trupul și slăbește sufletul meu” (Paraclisul Maicii Domnului). Cele două nu sunt despărțite, omul este ansamblul lor: suflet și trup, trup și suflet. Și au împreună pe Duhul Sfânt, când e vorba de persoane neprihănite, care luptă lupta cea bună. Așa că: „să vorbești despre avorturi, despre păcatele trupești care sunt contra firii și care apar atât în interiorul, cât și în afara căsătoriei, la atât de mulți oameni! Lumea întreagă a devenit murdară, plină de vrăjitorie, de satanism, de blasfemii. În special din cauza acestor trei mari păcate Hristos va retrage pentru un anumit timp mila Sa din lume și va aplica dreptatea”. Ați auzit? „Aceasta este un lucru îngrozitor!”, am spus. „Da, este! Și lumea va avea nevoie de sprijinul tău în aceste vremuri. Pentru că le va fi îngrozitor de frică de lucrurile ce se vor întâmpla”, a spus ea.

Δεν υπάρχουν σχόλια: