Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Εξομολόγηση : ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ.


Εξομολόγηση :
Δεν υπάρχει άνθρωπος επάνω στη γη που μπορεί να πεί στα δύο "ελικόπτερα παντός καιρού"  (δύο ιερείς), που κάνω παρέα ότι δεν εξομολογούμαι".
Βρίσκομαι σε Μοναστήρι.Χτυπά το τηλέφωνο και μου λέει η Γερόντισσα : Σταύρο τη χάσαμε τη μάχη.Ο άνδρας της τάδε που την γνωρίζεις, στη Λάρισα δεν θέλει να εξομολογηθεί.Είναι στη Κλινική.Μέχρι τώρα πήγαν τρεις Ιερείς.Δεν τα κατάφεραν.

Της λέγω : Δός μου ευλογία να πάω εγώ με το δικό μου Ιερέα και θα τρίβεις τα μάτια σου με αυτά που θα συμβούν.Πράγματι την άλλη μέρα πάω με ένα φίλο μου ιερέα,το ένα "ελικόπτερο παντός καιρού", στην κλινική, στη Λάρισα.Μπαίνει μέσα ο φίλος μου Ιερέας, φουριόζος, βλέπει τον άρρωστο που είχε σηκωθεί από το κρεββάτι και φωνάζοντας δυνατά τον αγκαλιάζει και του λέει "Γειά σου αδελφέ, να ζήσεις.Ηλθα να εξομολογηθώ εγώ σε σένα και να γλιτώσω την κόλαση.Θέλω να με πιστέψεις.Ο Ιερέας άρχισε να εξομολογείται τις αμαρτίες του.Ο ασθενής από καρκίνο τα έχασε, τρελάθηκε από αυτά που άκουγε.Έλεγε ο ιερέας,πήγα με γυναίκες,έκλεψα το παγκάρι,έφαγα τα δανεικά από ένα φίλο μου, και...και...και....
Φίλοι μου περιμέναμε με τη σύζυγο του ασθενούς 1,30 ώρα.Όταν βγήκε ο Ιερέας από το δωμάτιο, το πρόσωπο του ασθενούς έλαμπε και ακτινοβολούσε από χαρά.Η σύζυγος μόνο που δεν μας φίλησε τα πόδια και μας εδινε ευχές, κλαίγοντας.Η εξομολόγηση είναι τέχνη.Δεν είναι δικαστήριο.Ελα πές μας τι έκανες για να σου διαβάσω την ευχή με το πετραχήλι ! Αυτό έκαναν οι  τρείς  προηγούμενοι Ιερείς και ο " ασθενής" κρατούσε άμυνα δυνατή !
Δι΄Ευχών

Δεν υπάρχουν σχόλια: