Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Αναφέρει προσκυνητης...


Επισκεφτήκαμε με έναν φίλο τον Μάκη την Ι.Μονή Φιλοθέου στο Άγιο Όρος.
Το ούνιμακ μας άφησε καμιά δεκαριά προσκυνητές έξω στο προαύλιο.
Όλοι προχώρησαν προς το αρχονταρίκι εκτός από εμάς που σταθήκαμε για τσιγάρο.
Κάποια στιγμή έρχεται τρέχοντας ένας νεαρός και μας λέει:
-Ελάτε γρήγορα στο Ναό βγάλαν τα Άγια Λείψανα και τα προσκυνάμε.
Μπήκαμε τελευταίοι, ίσα που προλάβαμε.
Όταν τελειώσαμε ρωτάει ο Πρόδρομος τον παπά:
-Πάτερ αυτό το μεγάλο κόκαλο ποιανού είναι ; Η μυρουδιά μου τρύπησε τη μύτη.
-Είναι του Τιμίου Προδρόμου.
Εμένα το μόνο που μου μύρισε ήταν ένα πολύ μικρό κοκαλάκι στο τέλος.Άντε να δω τι θα μου πει σκέφτηκα πονηρά.
Έκανα την αντίστοιχη ερώτηση.
-Είναι του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που ήταν μοναχός της μονής μας.
Ο συγκεκριμένος Άγιος ήταν ο πρώτος τού οποίου εικόνα έβαλα στο εικονοστάσι μετά την επιστροφή μου στην Ορθοδοξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: