Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

Δουλεύω στο αεροδρόμιο της Μόσχας.

Δουλεύω στο αεροδρόμιο της Μόσχας.  Μόλις τελείωνα την δουλειά διάβασα στο βιβλίο του Hieromonk Tryphon "Miracles of the Last Time" σχετικά με το πώς εμφανίστηκε στους ανθρώπους ο Άγιος Σεραφείμ του Σάροφ.  Σκέφτηκα: «Αυτό απλά δεν μπορεί να συμβαίνουν.  Αυτές είναι όλες οι κοινές εφευρέσεις. "
 Μετά από λίγο πηγαίνω στο αεροπλάνο και βλέπω, τόν πατέρας Σεραφείμ να  περπατά ήσυχα προς το μέρος μου.  Δεν μπορούσα να πιστέψω τα μάτια μου, αν και τον αναγνώρισα αμέσως, ακριβώς ο  ίδιος όπως στην εικόνα . Ήρθε προς εμένα. Σταμάτησε, μου χαμογέλασε ευγενικά και είπε χωρίς να ανοίξει το στόμα του: "Βλέπετε, αποδεικνύεται ότι μπορεί να είναι!"  Και συνέχισε τον δρόμο του.  Ήμουν τόσο έκπληκτος που δεν απάντησα, δεν τον ρώτησα για τίποτα, κράτησε το βλέμμα μου μόνο μέχρι να εξαφανιστεί από τα μάτια.

 Βαλεντίνα, Μόσχα.
 Δημοσίευση πύλης: Heritage77.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: