Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

ΣΤΗΝ ΚΌΛΑΣΗ ΚΑΙ ΠΊΣΩ!!!!!!!



 Στην κόλαση και πίσω: ο ιερέας Anatoly Pershin, πρώην μουσικός της ροκ, κατάφερε να επιβιώσει από τον κλινικό θάνατο.  Αυτό που είπε μετά με βάζει σε σκέψεις.

 "Με μαχαίρωσαν 11 φορές. Με τις τελευταίες δυνάμεις μου, αιμορραγώντας, σύρθηκα στην άσφαλτο μέχρι το ασθενοφόρο. Ευτυχώς για μένα, έτυχε να είναι κοντά. Το τελευταίο πράγμα που είδα πριν χάσω τις αισθήσεις μου ήταν οι σιλουέτες των γιατρών που έτρεχαν σε μένα .

 Πέθανα κατά τη διάρκεια της επέμβασης.  Η ψυχή μου άφησε το σώμα μου και όρμησε προς τα πάνω.  Είδα απ' έξω το χειρουργείο, το σώμα μου και τους γιατρούς που προσπαθούσαν να με επαναφέρουν στη ζωή.  Ωστόσο, η ψυχή - η ουσία μου, με όλες μου τις σκέψεις, να σηκώνεται, άφησε το χώρο μέσα από το ταβάνι.

 Απομακρυνόμενος σταδιακά, είδα τον πλανήτη μας απ' έξω, και ταυτόχρονα τη ζωή που είχα ζήσει.

 Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι ζούσα εντελώς λάθος και έκανα το λάθος.

 Ήθελα πολύ να επιστρέψω ξανά στη γη για να τα φτιάξω όλα.  Μόνο που αυτό ήταν αδύνατο.  Το σώμα μου έλειπε.  Δηλαδή, η αίσθηση του εαυτού μου παρέμεινε ίδια, καταλάβαινα και ένιωθα τα πάντα, αλλά δεν υπήρχε φυσικό σώμα.
 Τότε άρχισε να συμβαίνει κάτι τρομερό - κατέληξα στην κόλαση.  Για κάποιο λόγο, ο Κύριος αποφάσισε να μου το δείξει.  Ήταν κενός χώρος.  Ένας τεράστιος χώρος και ένα τρομερό καταπιεστικό αίσθημα μοναξιάς, ανάμεικτο με πόνο και ανεξήγητη φρίκη, γεμάτο απόγνωση.  Τότε φαινόταν ότι ήμουν εδώ για μια αιωνιότητα.

 Μόνο αργότερα έμαθα ότι μία από τις έννοιες της λέξης κόλαση είναι «μόνος».  Δηλαδή η κόλαση είναι ένα μέρος όπου δεν υπάρχει ο Κύριος.

 Γυρίζοντας ξαφνικά, είδα απροσδόκητα έναν μεγάλο ασημένιο άγγελο με ένα σπαθί στα χέρια του.  Πλησίασε και μου άπλωσε το χέρι, σαν να ήθελε να με τραβήξει έξω από αυτό το τρομερό μέρος.

 Συνήλθα στην εντατική.  Για κάποιο λόγο, ο Θεός αποφάσισε να με επαναφέρει στη ζωή.  Το πιο εκπληκτικό είναι ότι λίγο πριν την τραγική κατάσταση στην οποία τραυματίστηκα θανάσιμα, προσπάθησα με σιγουριά να αποδείξω στον φίλο μου ότι ο Κύριος δεν υπάρχει.
Πίστευε περισσότερο στην επιστήμη παρά στη θρησκεία.  Αν και ο Θεός μου έστειλε προειδοποιήσεις και προσπάθησε να φτάσει στην καρδιά μου.

 Μόνο όταν βρέθηκα στον επόμενο κόσμο κατάλαβα ότι είχα ζήσει λάθος.  Επέστρεψαν από εκεί και έχει γίνει πλέον ένας βαθιά θρησκευόμενος άνθρωπος.

 Μετά την επέμβαση εμφάνισα σήψη.  Υπήρχε μια μακρά θεραπεία μπροστά.  Ωστόσο, κανένας σωματικός πόνος δεν ήταν συγκρίσιμος με τον πόνο που βίωσα στην κόλαση.

 Έκανα θεραπεία για αρκετά χρόνια.  Όλα ήταν μάταια.  Κάθε μέρα γινόμουν χειρότερος.  Οι εξετάσεις που έγιναν στη Στρατιωτική Ιατρική Ακαδημία έδειξαν ξεκάθαρα ότι ένα άτομο δεν μπορούσε να επιβιώσει με τέτοιο αίμα.
 Μετά από αυτό, ο καλός μου φίλος Yuri Shevchuk με συμβούλεψε να επισκεφτώ το μοναστήρι Anthony-Siysky, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή του Αρχάγγελσκ.  Για να είμαι ειλικρινής, δεν πίστευα πλέον ότι θα μπορούσαν να με βοηθήσουν κάπου.

 Το πρώτο πράγμα αφού έφτασα στο μοναστήρι ήταν ότι με απέκλεισαν και μετά, βάζοντας με στο κελί μου, οι μοναχοί άρχισαν να προσεύχονται πάνω μου.  Μετά από λίγο καιρό, εγώ ο ίδιος άρχισα να στρέφομαι στα λείψανα του Αγίου Αντωνίου.

 Μια μέρα, ενώ διάβαζα έναν ακάθιστο, ένιωσα ότι ο χώρος γύρω μου άρχισε να γεμίζει με ένα υπέροχο άρωμα.  Λιποθύμησα.  Όταν ξύπνησα, συνειδητοποίησα αμέσως ότι το σώμα μου άρχισε να νιώθει πολύ καλύτερα.  Αποδείχθηκε ότι αυτή την ημέρα, για πρώτη φορά μετά από αρκετές εκατοντάδες χρόνια, τα λείψανα του αγίου άρχισαν να μυρίζουν στο ναό.
 Άρχισα λοιπόν να αναρρώνω σταδιακά.  Και συγχρόνως θα αναλάβω ευχαρίστως οποιαδήποτε εργασία στο μοναστήρι.  Ήθελα να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα για τον ναό και για τον Κύριο.

 Το μοναστήρι ήταν σε άθλια κατάσταση.  Η αποκατάστασή του έγινε το νόημα της ζωής μου.  Πιο συγκεκριμένα, τα εγκαίνια του αγροκτήματος του στην Αγία Πετρούπολη.  Συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι πολύ πιο πολύτιμο από τις ροκ συναυλίες και το χειροκρότημα όλου του κοινού.

 Έτσι λίγα χρόνια αργότερα στην Αγία Πετρούπολη, στη Λεωφόρο Διαφωτισμού, εμφανίστηκε η εκκλησία του Αγίου Αντωνίου του Σιίσκι.  Και ξεκίνησα μια ζωή τελείως διαφορετική, δίκαιη, ορθόδοξη.  Σε ρόλο ηγουμένου της μονής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: