Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Βλαντιμίρ Μιχαήλοβιτς Ζόμπερν. ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ. Ιστορίες ιερέων.Χρήματα του κράτους.!!!!



 Βλαντιμίρ Μιχαήλοβιτς Ζόμπερν. ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ.  Ιστορίες ιερέων.

Χρήματα του κράτους

Μια μέρα πήγα στο περιφερειακό γραφείο. Εκεί έδωσε κυβερνητικά χρήματα σε δύο Κοζάκους και, λόγω παράβλεψης, άφησε στο τραπέζι 268 ρούβλια τυλιγμένα σε χαρτί. Επιστρέφοντας σπίτι, θυμήθηκα το λάθος μου και, επιστρέφοντας, άρχισα να ψάχνω για τα χρήματα που είχα αφήσει πίσω μου.

Έψαξα για πολλή ώρα, αλλά όλα ήταν άχρηστα. Οι υπάλληλοι και οι Κοζάκοι είχαν ήδη πάει στα διαμερίσματά τους. «Τα χρήματα», σκέφτηκα, «δεν είναι πράγματα, πού μπορείς να τα βρεις;» - και τα άφησε όλα στο θέλημα του Θεού.

Αλλά στο σπίτι μου επιτέθηκε μελαγχολία: «Τελικά, τα λεφτά είναι κρατικά χρήματα, ίσως με δικάσουν!» Η μελαγχολία μου μετατράπηκε σε απόγνωση, πέρασα όλη τη νύχτα χωρίς ύπνο.

Το πρωί ήρθα στο περιφερειακό γραφείο και άρχισα να ζητώ από τους υπαλλήλους και τους Κοζάκους να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Υποσχέθηκα να ανταμείψω αυτόν που το έκανε αυτό με τρία ρούβλια και είπα ότι δεν θα το έλεγα σε κανέναν. Βλέποντας τη ματαιότητα των αιτημάτων μου, ζήτησα βοήθεια από τον Θεό και είπα ότι θα τιμωρούσε τον ένοχο αν δεν μετανοούσε. Όλοι όμως ήταν σιωπηλοί...

Την ίδια μέρα, μετά το μεσημεριανό γεύμα, ζήτησα από τους φίλους μου να παρακολουθήσουν για να δω αν κάποιος από τους υπαλλήλους ή τους Κοζάκους θα ανταλλάσσει μεγάλα χρηματικά ποσά. Μετά από αρκετή ώρα, ένας από αυτούς ήρθε τρέχοντας στο σπίτι μου και είπε ότι δύο Κοζάκοι κάθονταν σε μια ταβέρνα και ότι είχαν μεγάλους λογαριασμούς. «Αυτά είναι τα λεφτά μου», σκέφτηκα, «γιατί έδωσα σε αυτούς τους Κοζάκους μόνο μικρά χαρτονομίσματα!»

Παίρνοντας δύο μάρτυρες, πήγα σε αυτή την ταβέρνα. Βρήκαμε τους Κοζάκους μεθυσμένους και τους συλλάβαμε, αλλά δεν ομολόγησαν την κλοπή. Μετά από μια άκαρπη αναζήτηση, επέστρεψα σπίτι σε πλήρη απόγνωση.

Κατά τη διάρκεια της βραδινής προσευχής θυμήθηκα ότι εδώ και ένα χρόνο δεν μπορούσα να εκπληρώσω την υπόσχεσή μου στον Θεό - έπρεπε να υπηρετήσω μια υπηρεσία προσευχής για ευχαριστίες στον Σωτήρα. Ζήτησα από τον Κύριο συγχώρεση, μετά προσευχήθηκα στην Υπεραγία Θεοτόκο, Ιωάννη τον Πρόδρομο και Βαπτιστή του Κυρίου και τον Άγιο Νικόλαο τον Θαυματουργό και τους ζήτησα βοήθεια.

Η προσευχή μου δεν ήταν μάταιη. Νωρίς το πρωί βγήκα έξω και είδα ένα πακέτο κοντά στη βεράντα. Περιείχε όλα τα χρήματα εκτός από τρία ρούβλια, τα οποία υποσχέθηκα σε αυτόν που θα επέστρεφε την απώλεια.

Πόσο χαρούμενος ήμουν, πόσο μεγάλη ήταν η ευγνωμοσύνη μου στον Κύριο Θεό, την Παναγία Μητέρα Του και τους αγίους, δεν μπορώ να το περιγράψω! Περιττό να πω ότι εκπλήρωσα τον όρκο μου την ίδια μέρα. Επιπλέον, ζήτησε από τον ιερέα, τον εξομολόγο μου, τόσο στην προσευχή όσο και μετά στις λειτουργίες, να θυμηθεί, εκτός από εμένα και την οικογένειά μου, εκείνον τον δούλο του Θεού που καταπάτησε την περιουσία μου, αλλά μετά με λυπήθηκε. Ζήτησα από τον Κύριο να τον συγχωρήσει και να μην του κάνει αμαρτία που του παρακρατήθηκαν τρία ρούβλια, γιατί τα υποσχέθηκα σε αυτόν που θα ανταπέδωσε την απώλεια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: