Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ.Άγιος Μηνάς.

Άγιος Μηνάς.

Πριν από 25 χρόνια βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη και βαδίζω στην οδό Εγνατίας.Κάποια στιγμή δεξιά μου βλέπω ένα μεγάλο κατάστημα με εικόνες.Μπαίνω μέσα και ζητάω μία εικόνα ασημένια του Άγίου Μηνά.Ο καταστημάρχης μου φέρνει μια μικρή που δεν μου άρεσε.Δεν έχετε μεγαλύτερη ; Οχι, δεν έχω.Μου επιτρέπετε να ψάξω όλο το κατάστημα να κοιτάξω μήπως βρώ ; Ναι.Το κατάστημα ήταν σε σχήμα Γάμα.Στρίβω αριστερά και κοιτάζω μια μία τις εικόνες.Κάποια στιγμή σαν υπνωτισμένος στέκομαι και κοιτάζω απέναντι.Συνέρχομαι και .......μόλις διακρίνονταν το κεφάλι του Άγίου Μηνά.Πόσο έχει αυτή ; 50.000 χιλιάδες δραχμές γιατί έχει κατασκευασθεί στο Άγιον Όρος.Την είχα ξεχάσει.Είναι ένα αριστούργημα.Ένα κομψοτέχνημα.Τη βλέπετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: