Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Καλησπέρα θέλω να πω και εγώ το δικό μου θαύμα...


Καλημέρα θέλω να πω και εγώ το δικό μου θαύμα... Πριν ένα χρόνο δούλευα σε ένα σπίτι κρατούσα δύο παιδάκια ταυτόχρονα όμως κρατούσα και το σπίτι στην εντέλεια καθημερινά έκανα αρκετές δουλειές για να συντηρηθεί ένα 4ωροφο σπίτι! Μετά από 3 μήνες δουλειά το ένα μου πόδι ήταν μουδιασμενο στο γόνατο φαντάστηκα από την κούραση δεν έδωσα σημασία πέρασε αρκετός  καιρός το πόδι συνέχιζε να είναι μουδιασμενο.... Το μούδιασμα έπιανε κάτω από το γόνατο και πάνω έως το μπούτι αρκετά ψηλά.... Στο σημείο ότι το ακουμπούσα και το ένιωθα ξένο μέλος... Έβαζα το γιο μου τον μεγάλο με τσίμπαγε και δεν ένιωθα τίποτα... Έρχετε η μέρα που πάω σε ένα παθολόγο για κάτι εξετάσεις και σκέφτηκα να τον ρωτήσω τι μπορεί να είναι αυτό το μούδιασμα...και μου λέει καλά το έχεις αφήσει τόσο καιρό????? Λέω γιατί υπάρχει πιθανότητα να είναι κάτι σοβαρό???? Περπατάω κανονικά του λέω δεν έχω θέμα απλά δεν το νιώθω δερματικα.... Και μου λέει  πρέπει να ξεκινήσουμε εξετάσεις εγκεφαλογραφημα κλπ κλπ κλπ γιατί μέχρι και για σκληρηνση κατά πλάκας μου είπε έπαθα σοκ!!!!!!! Έφυγα από τον γιατρό γύρισα σπίτι!!! Την επόμενη μέρα ξεκινάω καθαριότητα στο σπίτι λόγο ρεπό που είχα και ξεκινώ να καθαρίζω τα εικονίσματα να ενημερώσω ότι είχα γύρο στην 30 μικρές εικονίτσες με πολλούς αγίους.... Και μεγάλες! Την ώρα που τοποθετούσα της εικονίτσες μια δεν στεκόταν με τίποτα την έβαζα έπεφτε την ξανά έβαζα ξανά τίποτα, 6 φορές δεν στεκόταν λέω στον γιο μου βρε αγάπη μου βελε την εικονίτσα αυτή στο τραπέζι γιατί ήμουν στην σκάλα επάνω εγώ, να δω ποιος άγιος είναι ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Ο ΙΟΡΔΑΝΙΤΗΣ δεν γνώριζα για τον Άγιο αλήθεια!!! Λες και πρώτη φορά είδα την εικόνα του... Τελειώνω και βγαίνω στην αυλή και μπαίνω στο Google και διαβάζω αμέσως για τον Άγιο :Μια μέρα, που περπατούσε ο Γέροντας στην ακροπο­ταμιά του άγιου Ιορδάνου, τον συνάντησε κάποιο λιον­τάρι που πονούσε το πόδι του και βογγούσε· είχε πατή­σει ένα καλάμι, που είχε μπει άσχημα μέσα στο πόδι του, το οποίο κακοφόρμισε, και πρήστηκε από το πολύ πύο. Βλέποντας το λιοντάρι τον άγιο Γέροντα, τον πλη­σίασε και του έδειχνε το πρησμένο πόδι του με το μπη­γμένο καλάμι, και με τα βογγητά και τους κλαυθμηρισμούς τον παρακαλούσε να το γιατρέψει. Μόλις είδε ο Γέροντας το πρησμένο πόδι του λιονταριού που τόσο πονούσε, γονάτισε, κ’ έκανε το γιατρό: έπιασε το κονεμένο πόδι, άνοιξε το απόστημα προσεχτικά, κ’ έβγαλε τη σκίζα απ’ το μπηγμένο καλάμι. Ύστερα καθάρισε καλά όλη την πληγή, και άφησε το λιοντάρι να φύγει... Ανατρίχιασα από την ώρα εκείνη  δεν θυμάμαι πότε ξεμουδιασε το πόδι μου χάθηκε!!! Δεν έκανα εξετάσεις.....  Και το περίεργο είναι ότι γιορτάζει την μέρα που γέννησα τον μεγάλο μου παιδί!!!! 4-3 μεγάλη η χάρη του!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: