Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ.


 


Επιστρέφοντας στη ζωή



 Παντρεύτηκα νωρίς. Σύντομα γεννήθηκαν παιδιά: κόρη και δίδυμοι γιοι. Αλλά η οικογενειακή ζωή δεν πήγαινε καλά: ο σύζυγος έπινε και πάλευε. Όταν τα παιδιά πήγαν σχολείο, άρχισα και εγώ να πίνω. Έπρεπε να αλλάξω πολλές δουλειές. Ο σύζυγός μου και εγώ ξέραμε ότι κάναμε κάτι λάθος, αλλά δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε. Με πήγαιναν συχνά στα "Επείγοντα" στο νοσοκομείο φαρμάκων. Λυπήθηκα πολύ τα παιδιά, αλλά άξιζε ένα ποτό - και άρχισε η κραιπάλη. Ένιωσα σαν να πέθαινα, δεν μπορούσα να βγω από αυτή την κόλαση. Όλοι περίμεναν το θάνατό μου

... Αυτό ήταν πριν από τρία χρόνια. Ήρθα στη δουλειά, και η συναδελφο μου  Nina Ivanovna μου έδωσε μια εικόνα του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού, λέγοντας: «Λένα, προσευχήσου. Κοίτα τον Άγιο Νικόλαο στα μάτια και ζήτα βοήθεια. " Μου έδωσε και  αγιασμό. Και άρχισα να προσεύχομαι με όλη μου την κακοποιημένη ψυχή. Προσευχήθηκα στο σπίτι, έξω, στη μεταφορά - παντού η εικόνα ήταν μαζί μου. Δόξα τω Θεώ οι προσευχές μου εισακούστηκαν

Έσπασα το πόδι μουμε  πονάει. Μετά πήγα στην εκκλησία και είπε τα πάντα στον ιερέα. Εξήγησε ότι έπρεπε επειγόντως να εξομολογηθώ και να κοινωνήσω. Μετά τα Μυστήρια, όλα άλλαξαν μέσα μου. Κύριε δώσε μου δύναμη και υπομονή. Έχω κόψει το ποτό. Όλη η ζωή άρχισε να αλλάζει προς το καλύτερο. Άρχισα να πηγαίνω στην εκκλησία, στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού.

Στο επάγγελμα ζαχαροπλάστης είμαι όλη μέρα όρθια. Και το πόδι πονούσε πολύ μετά το κάταγμα. Σε λίγο ξεκίνησε η αρθρίτιδα της άρθρωσης, απαιτήθηκε επείγουσα χειρουργική επέμβαση. Ήμουν σε αναρρωτική άδεια για οκτώ μήνες. Με τη βοήθεια του Θεού τα καταφέραμε αυτή τη φορά. Μόνο ο σύζυγος συνέχισε να πίνει. και προσεύχομαι. Όταν έφυγα , οι γιατροί μου είπαν: «Αλλάξτε επειγόντως δουλειά. " Αλλά μου έδωσαν μια αναπηρία, και δεν μπορούσαν να προσφέρουν άλλη δουλειά.

Πήγα στο Ρολόι του Αγίου Νικολάου και αγόρασα ένα βιβλίο για τις πράξεις και τα θαύματα του στάρετς  Ζαχαρία. Από εκείνη έμαθε για τον κανόνα της Παναγίας και άρχισε να τον διαβάζω. Και έγινε ένα θαύμα. Ήρθα στον καθεδρικό μας ναό της Ανάστασης, εξομολογήθηκα, κοινωνώ. Μετά την λειτουργία, πήγα στον ιερέα να ζητήσω ευλογία και να προσευχηθώ να μου στείλει ο Θεός τη σωστή δουλειά. Ο ιερέας σιωπούσε και μετά είπε: «Χρειαζόμαστε μάγειρα. Δεν θα έρθεις να δουλέψεις μαζί μας; "

Ήμουν μπερδεμένη, επειδή σύντομα υποτίθεται ότι θα μου έδιναν ένα διαμέρισμα στον προηγούμενο χώρο εργασίας μου: ζούμε μαζί σε ένα διαμέρισμα ενός δωματίου. Εγώ, βέβαια, συμφώνησα: άλλωστε, το έργο μου το έστειλε ο Κύριος, προσευχήθηκα στην Παναγία. Η οικογένειά μου αποδέχτηκε αυτή την απόφαση, και φίλοι και συνάδελφοι την καταδίκασαν.

Τώρα είμαι μάγειρας για την εκκλησία. Με τη βοήθεια του Θεού, δεν πίνω αλκοόλ, κάνω  νηστείες. Ο σύζυγός μου πρόσφατα εξομολογηθηκε και κοινωνησε. Ελπίζουμε ότι τα παιδιά μας θα έρθουν στον Κύριο. Τελικά εμείς φταίμε που δεν πήγαμε εκκλησία και δεν τους διδάξαμε. Ζούμε μαζί - σε κοντινή απόσταση, όχι στην επίθεση.

Έλενα,

ζ. Cherepovets

🕊🌿Ελάτε, φίλοι! Δεν πρέπει να χάσετε: https://t.me/edinoe_na_potrebu

Δεν υπάρχουν σχόλια: