Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΗΣ ΚΡΟΝΣΤΑΝΔΗΣ.





   ΥΠΕΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

«Η πεθερά ήθελε να ακρωτηριάσει το πόδι της»


Το 2012, έκανα προπόνηση στην Αγία Πετρούπολη για πέντε ημέρες. Την πρώτη μέρα μετά το σχολείο, πήγα στη Μονή του αγιου  Ιωάννη, όπου δεν είχα ξαναπάει, αλλά ήθελα πολύ να επισκεφτώ τον τάφο του Πατέρα Ιωάννη.

Η μαμά μου έπρεπε να πάει για ιατρεκές εξετάσεις την επόμενη μέρα και υποψιάστηκαν το χειρότερο. Νοσηλεύτηκε και η πεθερά. Ήταν 76 χρονών τότε. Ήθελαν να ακρωτηριάσουν το πόδι της: άρχισε γάγγραινα, το πόδι έγινε μαύρο. Ήμουν πολύ αναστατωμένη, ανησύχησα γι' αυτήν. Ανησυχούσα και για τον άντρα μου - πώς θα επιβιώσει αν η μάνα του δεν θα άντεχε τον ακρωτηριασμό.

Ήρθα στον τάφο του Πατέρα Ιωάννη της ΚΡΟΝΣΑΝΔΗΣ και ικέτεψα, ικέτεψα, ικέτεψα. Η μαμά τηλεφώνησε την επόμενη μέρα μετά το τσεκ-απ και είπε ότι δεν υπήρχε καρκίνος, αλλά χρειαζόταν θεραπεία. Δέκα μέρες μετά, όταν επέστρεψα, ο σύζυγός μου μου είπε ότι η μητέρα του είχε βγει από το νοσοκομείο: άρχισε να περνάει η μαυρίλα στο πόδι και δεν είχε γάγγραινα - έκανα λάθος, είπε, γιατροί... Ευχαριστώ τον Θεό για όλα!!!

Τώρα ξέρω ότι βοήθησε ο άγιος. Η εικόνα προσκολλημένη στον τάφο του είναι πάντα μπροστά μου. Άγιε δίκαιε Πατέρα Ιωάννη, προσευχήσου στον Θεό για εμάς!

Σβετλάνα Ζβίρκο.

🕊🌿Ελάτε, φίλοι! Δεν πρέπει να χάσετε: https://t.me/edinoe_na_potrebu

Δεν υπάρχουν σχόλια: