Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

....." πιστεύεις στο Θεό και στη ζωή αιώνια?". " δεν το πιστεύω μόνο, αλλά ξέρω ότι υπάρχει θεός και ζωή αιώνια ", μου απαντάει μια νεαρή γυναίκα, πολύ πλούσια ντυμένη.







......." πιστεύεις στο Θεό και στη ζωή αιώνια?". " δεν το πιστεύω μόνο, αλλά ξέρω ότι υπάρχει θεός και ζωή αιώνια ", μου απαντάει μια νεαρή γυναίκα, πολύ πλούσια ντυμένη. Εξεπλάγην από μια τέτοια απάντηση, και ρωτάω: " γιατί έχεις τέτοια πεποίθηση?". και αυτή είπε:

" πριν από μια εβδομάδα έχασα τον αγαπημένο μου σύζυγο. Δύο μέρες πριν το θάνατό του,  με ξύπνησε νωρίς, και μου είπε, " τι μπορεί να σημαίνει: Ο Χριστός ήρθε σε μένα τώρα (τον αναγνώρισα ξεκάθαρα) και είπε, " μεθαύριο θα είσαι μαζί μου "...?"

Άρχισα να ρωτάω όλους τους φίλους και συγγενείς - κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει την έννοια του οράματος. Όλοι έχουν συμφωνήσει ότι δεν υπάρχει τίποτα λάθος εδώ, είναι απλά ένα όνειρο. Και σε δύο μέρες, ο σύζυγος πήγε επειγόντως σε ένα επαγγελματικό ταξίδι και πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα.

Αν είχε κρύψει το όραμά του,  θα είχα υποστεί μια τρομερή θλίψη. Τώρα είμαι ήρεμη. Θα εκπαιδεύσω τα παιδιά και θα προετοιμαστώ να τον συναντήσω στην αιώνια ζωή ".
Συνέβη πρόσφατα.

Ο Κύριος είναι το ίδιο όπως ήταν: Ο Σωτήρας και ο Θεός μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: