Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Η Γερόντισσα 'Αννα του Ιερού Ησυχαστηρίου Αγίου Πορφυρίου Γέρακα Ξάνθης.





Η Γερόντισσα 'Αννα του Ιερού Ησυχαστηρίου
Αγίου Πορφυρίου Γέρακα Ξάνθης.

Να έχουμε την ευχή της...!!

Ένας παπαγάλος όχι σαν τους άλλους

Ο γέροντας Πορφύριος είχε έναν παπαγάλο τον Πέτρο τον οποίο είχε εξημερώσει. Του είχε μάθει να λέει την ευχή το Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με και κάθε τόσο τον έβγαζε από το κλουβί του και αφού άπλωνε το χέρι του εκείνος ανέβαινε στο κεφαλάκι του.
Κάθε τόσο ο Πέτρος φώναζε Γιώργο Γιώργο ή επαναλάμβανε λόγια του γέροντος.
Πήγα στον γέροντα και τον βρήκα ξαπλωμένο και άρρωστο.
Τι θέλεις παιδί μου;
Γέροντα έχω ένα πρόβλημα και θέλω να σας συμβουλευτώ για να μου πείτε τι να κάνω.
Τότε ο γέροντας έκανε το εξής:
Μέσα στο κελί του είχε έναν παπαγάλο ο οποίος πετούσε από έπιπλο σε έπιπλο. Σ' ένα τραπέζι πάνω ήταν το κλουβί του. Έκανε μια κίνηση του χεριού του και φωνάζοντας Ε!!! μπες στο κλουβί σου ο παπαγάλος μπήκε μέσα στο κλουβί του και μας κοιτούσε από εκεί. Τότε γύρισε προς εμένα ο γέροντας και με τόνο κάπως αυστηρό μου είπε.
Είδες παιδάκι μου ο παπαγάλος όταν του είπα να μπει στο κλουβί του έκανε υπακοή και μπήκε, εσύ όμως δεν έχεις διάθεση να υπακούσεις σε ότι και να σου πω γι' αυτό και εγώ δεν μπορώ να σου πω τίποτα απολύτως....

Από το βιβλίο Ανθολόγιο Συμβουλών του Γέροντος Πορφύριου...


Δεν υπάρχουν σχόλια: