Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΎΤΖΑ




Μούτζα .

Στον κατάλογο των αμαρτημάτων αναφέρεται και η μούτζα.
Βρίσκομαι σε Μοναστήρι.Εκεί πήγε μία δαιμονισμένη γυναίκα να θεραπευθεί.Προηγήθηκε μεταξύ μας μία πολυήμερη διαμάχη, μία δε φορά η ίδια σκηνή που περιγράφω κατωτέρω. υποστηρίζοντας ο δαίμονας δια στόματος της γυναίκας ότι ο Θεός είναι άδικος.
Είμαστε σ΄ένα τραπέζι εγώ, η δαιμονισμένη και η Γερόντισσα. Επιτίθεμαι, με τη Χάρη Της, (στον τύπο) στη δαιμονισμένη και λέω : Εσένα που σε δημιούργησε ο Θεός, κάθισες μέσα σ΄αυτή τη γυναίκα με το έτσι θέλω και χωρίς να τη ρωτήσεις, μας λές ότι ο Θεός είναι άδικος κι εσύ  είσαι δίκαιος ; Αδελφοί μου, τι ήταν να το πώ ; εντίμως σας μιλάω, πρώτη φορά φοβήθηκα στη ζωή μου.Γουρλώνει τα μάτια,που έγιναν σαν μικρά καρύδια χωρίς ίχνος υπερβολής, μαυρίζει, μαυρίζει, μαυρίζει τόσο πολύ , ώστε το πρόσωπο της και τα μάτια της εγιναν κατάμαυρα.
Σφίγγοντας τις γροθιές της και οργισμένος ο τύπος μου δείχνει τις απειλητικές διαθέσεις αφού με κάρφωσε με τα μάτια του που μαγνήτιζαν.Είδα τα σκοτεινά όλόμαυρα μάτια και ένιωσα στο σκοτεινό βλέμμα του το αβυσσαλέο μίσος του. Σκύβω το κεφάλι και άρχιζω να λέω την Ευχή.Μετά από 30 δεύτερα σηκώνω το κεφάλι,βλέπω να εχει φύγει η μαυρίλα και το πρόσωπό της έγινε φυσιολογικό.Τη ρωτάω : Εφυγε ο δαίμονας ; Ναί, μου λέει.Και που είναι ; Να, εκεί ( 10 μέτρα πιο πέρα) και μουτζώνει εσένα και τη γερόντισσα.
Συμπέρασμα η μούτζα είναι δαιμονική.Μακριά.

Δι΄Ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: