Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΜΕ ΤΌΝ ΆΓΙΟ ΠΟΡΦΎΡΙΟ.

Μια πλούσια γυναίκα ήταν πνευματικό τέκνο του Αγίου Πορφύριου. Αυτή η γυναίκα είχε ένα γιο που είχε αγαπήσει μια κοπέλα στην Αθήνα. Ο γιος της δεν είχε καμία σχέση με την εκκλησία ούτε πήγαινε ούτε παραδεχόταν τους παπάδες. Το παιδί αγαπούσε εκείνη την κοπέλα όμως η μητέρα του δεν την ήθελε. Έλεγε στον γέροντα Πορφύριο η μητέρα του παιδιού, γέροντα αυτή η κοπέλα κάνει για τον γιο μου; Και της έλεγε ο γέροντας όχι παιδί μου δεν κάνει. Λέει η μητέρα, μα πως θα τον πείσω; Της λέει ο γεροντας πες του να έρθει να του μιλήσω. Έλεγε η μητέρα στον γιο της να πάει, όμως εκείνον δεν τον ένοιαζε. Το παιδί ετοιμάστηκε να πάει ένα ταξίδι στο Λονδίνο να πάρει την κοπέλα του μαζί του και εκεί θα της ανακοίνωνε οτι θα την αραβωνιαζόταν διότι είχε πει στους γονείς του οτι, θέλετε ή δεν θέλετε θα αραβωνιαστώ με αυτήν την κοπέλα. Το είπε αυτό στον γέροντα η μητέρα του παιδιού και της λέει ο γέροντας, καλά, πες του τουλάχιστον τώρα που θα πάει στο Λονδίνο να με πάρει ένα τηλέφωνο να του δώσω την ευχή μου που θα αραβωνιαστεί, βάλε του το σαν όρο της λέει ο γεροντας. Της λέει ο γέροντας να του πεις, καλά παιδί μου σου δίνω την ευχή μου να την πάρεις, μόνο πάρε τον γέροντα τηλέφωνο. Έτσι είπε η μητέρα στον γιο της, καλά πάρε την αφού την θέλεις και εγώ μόνο έναν όρο σου βάζω. Πάρε τον γέροντα τηλέφωνο και πες του, γέροντα θέλω την ευχή σου πριν όμως της ανακοίνωσης οτι θα την αραβωνιαστείς και αν το κάνεις αυτό του λέει η μητέρα του από εμάς δεν έχει πρόβλημα, θα σου δώσουμε και περιουσία και όλα. Ε άντε είπε το παιδί αφού αυτό είναι το θέμα θα τον πάρω ένα τηλέφωνο. Πάει στο Λονδίνο το παιδί, πήγε στο δωμάτιο με την κοπέλα του, κατεβαίνει το παιδί στην reception και ζητάει να πάρει ένα τηλέφωνο. Το παιδί όμως δεν είπε στην κοπέλα του τίποτα ακόμα ούτε της είπε ότι θα πάρει τον γέροντα Πορφύριο τηλέφωνο, ντρεπόταν. Παίρνει τηλέφωνο τον γέροντα Πορφύριο το παιδί, λέει γέροντα είμαι ο ..... ο γιος της ..... και θέλω να πάρω την ευχή σας. Του λέει ο γέροντας μισό λεπτό περίμενε στο τηλέφωνο, μην κλείσεις όμως. Εκείνη την στιγμή στο τηλέφωνο ακούγεται ένας παράξενος ήχος και συνδέεται το τηλέφωνο της reception με το τηλέφωνο του δωμάτιου του χωρίς να έχουν κάποια σχέση. Φανταστείτε ενα ξενοδοχείο με 300 τουλάχιστον δωμάτια. Το παιδί ακούει από το τηλέφωνο του δωματίου την κοπέλα του να μιλάει με έναν φίλο της στην Αθήνα. Έλεγε η κοπέλα του στον φίλο της, ήρθαμε στο Λονδίνο, απόψε θα μου πει ότι με παντρεύεται, θα του φάω όλα τα λεφτά του και μετά εγώ θα έρθω κοντά σου, εγώ ξέρεις ότι εσένα αγαπώ κτλ. Έτσι ακούει το παιδί ξαφνιασμένο αυτήν την συνομιλία της κοπέλας του με τον φίλο της και αφού τα άκουσε όλα από το τηλέφωνο ακούγεται και πάλι ο ίδιος παράξενος θόρυβος στο τηλέφωνο και ξανά συνδέεται με τον γέροντα. Του λέει ο γέροντας, τι θέλεις παιδί μου; Και του λεει το παιδί, τίποτα γέροντα την ευχή σας!

(Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: