Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Μαΐου 2021

Ναυπάκτου Ιερόθεος για τη Μακαριστή Γερόντισσα Γαλακτία: «Με αγαπούσε πολύ ως παιδί της κι εγώ ως μητέρα μου…»




Επιστολή στον ιεροκήρυκα της Ιεράς Μητροπόλεως Γορτύνης και Αρκαδία π. Αντώνιο Φραγκάκη, έστειλε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ.κ. Ιερόθεος, σχετική με την κοίμηση της Μακαριστής Γερόντισσας Γαλακτίας, στην οποία και αναφέρει.

 

 «Αγαπητέ π. Αντώνιε

Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να έλθω στην εξόδιο ακολουθία της Σεβαστής Γερόντισσας Γαλακτίας, παρά τη σφοδρή μου επιθυμία και την επιθυμία της κυρίως, λόγω στενότητας χρόνου και μεγάλης αποστάσεως.

 

Έκλαψα κυρίως από χαρά και πνευματική ευφροσύνης, επειδή με αγαπούσε πολύ ως παιδί της και εγώ την αγαπούσα ως μητέρα μου.

Την ίδια ώρα θα της κάνω ευχή νοερά, όχι για συγχώρηση, αλλά για την θριαμβευτική είσοδό της στην ουράνια Θεία Λειτουργία, με την παράκληση να προσεύχεται για μένα.

 

Να της ασπαστής το χέρι της από εμένα να ζητήσης ει δυνατόν στον λόγο σου την ευχή της.

 

Θα κάνω το χρέος μου με το να την σκιαγραφήσω θεολογικά.

Καλή υπομονή σε σένα που την έζησες από κοντά, όσο κανείς άλλος και ξέρεις όλη την αγία και θεοφόρο ζωή της.

Ναυπάκτου Ιερόθεος»

 

 https://e-mesara.gr/naypaktoy-ierotheos-gia-ti-makaristi-gerontissa-galaktia-me-agapoyse-poly-os-paidi-tis-ki-ego-os-mitera-moy/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: