Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Ο π. Γεώργιος από το χωριό Ζεγλάρτσι.


🔸 «Οι κομμουνιστές μου είπαν: «Τι δουλειά θέλεις;  Πείτε ότι θέλετε - θα σας το δώσουμε.  Μόνο εκεί (στην Εκκλησία) δεν θα πας, θα τα καταργήσουμε αυτά, πέρασε ο καιρός.  Είναι στο ηλιοβασίλεμα».

 🔸 Τους είπα: «Ακούστε, δεν ήρθα να σας ζητήσω δουλειά, ήρθα να με απολύσετε.  Όχι μόνο να μου δώσουν δουλειά, αλλά και να ρίξουν μια κάμαρα χρυσάφι μπροστά στα μάτια μου και να μου πεις: μ' αυτό το χρυσάφι, φάτε και πιείτε, μόνο μην πάτε στην Εκκλησία!  - Θα κλωτσήσω το χρυσάφι σου και θα σου πω: αν θέλεις, κλείδωσέ με σε ένα δωμάτιο με θηρία, σκίστε τη σάρκα μου κομμάτι κομμάτι, θα είμαι ακόμα με τον Θεό!

 🔸 Αυτή ήταν η ομολογία μου ενώπιόν τους, έτσι και έγινε».

 ☦️ Ο π. Γεώργιος από το χωριό Ζεγλάρτσι

 * * *

 📜 «Μη φοβάσαι τι πρέπει να ζυγίσεις.  Να είσαι πιστός μέχρι θανάτου, και θα σου δώσω το στεφάνι της ζωής» (Αποκ. 2:10).

Δεν υπάρχουν σχόλια: