Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 5 Απριλίου 2020

( Γέρων Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης) ΣΚΈΨΕΙΣ.




«Εάν δεν υπήρχε η αρρώστια μου, εάν δεν υπήρχε ο θάνατος μου, το ενδεχόμενο να πεθάνω και αύριο, αλλά αν μπορούσα να έχω μετρημένες τις μέρες μου και τη ζωή μου, δηλαδή να κανόνιζα και να ρύθμιζά εγώ το πόσο θα ζήσω, το που θα πάω και το που θα πεθάνω, ή αν ήξερα ότι μπορώ να ορίσω να πάω εκεί και να με πάει εκεί ο θεός, τότε σας ρωτώ: τι θα μου θύμιζε ότι είμαι πάροικος και επίκηρος;



Το ότι είμαι παρεπίδημος και πάροικος , αυτό σημαίνει ότι είμαι συναιώνιος  με το Θεό ,ότι κάποτε θα συνενωθώ αδιαπτώτως και αδιαιρέτως και αχωρίστως μαζί Του . Αρνούμενος όμως την αρρώστια ή τον θάνατο μου είναι σαν αρνούμαι να μου θυμίζει ο Θεός ότι είμαι συναιώνιος με εκείνον, ότι έχω συνταφή και συνταυτισθή μαζί του ,  και ότι έχει μεταφέρει την δική μου φύση εκ δεξιών του Πατρός,  μέσα στους κόλπους της Αγίας Τριάδας .»
( Γέρων Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: