Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΩΑΝΝΗ (KRESTYANKIN)

 

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΩΑΝΝΗ (KRESTYANKIN)

Πριν από ένα χρόνο, ανακοινώθηκε μια συλλογή μαρτυριών για τη θαυματουργή βοήθεια του γέροντα Αρχιμανδρίτη Ιωάννη (Krestyankin) . Σε αυτό το διάστημα, έχουμε λάβει εκατοντάδες τέτοιες ιστορίες, πολλές από τις οποίες είναι εντυπωσιακές στην απλή τους αλήθεια. Σήμερα δημοσιεύουμε επιλεγμένες ιστορίες για θεραπείες μέσα από τις προσευχές του πατέρα Ιωάννη, που αποκαλύφθηκαν τόσο κατά τη διάρκεια της ζωής του όσο και μετά τον θάνατό του.

Συνεχίζουμε να ζητάμε από όλους όσους μπορούν να μοιραστούν σημαντικές μαρτυρίες, έγγραφα, ζωντανές αναμνήσεις του πατέρα Ιωάννη, να τα στείλουν σε ένα ειδικό γραμματοκιβώτιο της Μονής Pskov-Pechersk: otets_ioann@mail.ru ή στο email της πύλης Pravoslavie.Ru : συντάκτης @pravoslavie.ru .

Αρχιμανδρίτης Ιωάννης (Χωρικός).  Φωτογραφία: Metropolitan  Tikhon (Shevkunov)Αρχιμανδρίτης Ιωάννης (Χωρικός). Φωτογραφία: Metropolitan Tikhon (Shevkunov)

Οι θεραπευτές συρρέουν

Nadezhda Pavlovna Pokrovskaya:

«Θέλοντας να συνεχίσω να βοηθάω τον πατέρα Ιωάννη, του ζήτησα να μου δείξει έναν τρόπο να βοηθήσω σύμφωνα με τις μέτριες δυνατότητές μου. Ο π. Ιωάννης, χωρίς δισταγμό, με ευλόγησε να κεντήσω παραμάνες ως υπακοή.

Η γυναίκα που τα έραβε μέχρι εκείνη τη στιγμή αρνήθηκε να συνεχίσει αυτή τη δουλειά λόγω επιδείνωσης της όρασης. Αμφέβαλα, γιατί δεν ήταν όλα καλά με την όρασή μου: σοβαρή μυωπία και αστιγματισμός. Όμως ο ιερέας μου διέλυσε τις αμφιβολίες, λέγοντας ότι θα μου στείλει βοηθούς. Πίστεψα ακράδαντα σε αυτό και συμφώνησα. Ο πατέρας μου έστειλε μια χάρτινη εικόνα «Healers of Oches», που απεικόνιζε τον Αγ. Μητροπολίτης Μόσχας Αλέξιος, Αγ. Μίνα, Αγ. Longinus και St. Lavrenty, και στην κορυφή είναι μια μικρή εικόνα της εικόνας του Καζάν της Μητέρας του Θεού.

Η γυναίκα που έραψε παραμάνες πριν από εμένα μου έδειξε τις τεχνικές του ραψίματος με λεπτό γάντζο και βελόνα. Και, με την ευλογία του ιερέα και των αγίων βοηθών, άρχισα να εκπληρώνω την υπακοή μου. Αυτό είναι μεγάλη χαρά για μένα - τόσο λόγω της εμπιστοσύνης του ιερέα όσο και επειδή χρειάζονται μερικοί κόκκοι άμμου και ο κόπος μου. Κάθε φορά που κάθομαι να δουλέψω, βάζω αυτή την εικόνα μπροστά μου. Και τώρα, από το 1965, ράβω παραμάνες και, με τις προσευχές του ιερέα, η όρασή μου στα 90 μου χρόνια μου επιτρέπει να ράβω και να διαβάζω χωρίς γυαλιά.

ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ

Nadezhda Mizgireva:

- Υπήρχε μια τέτοια περίπτωση. Η σπονδυλική μου στήλη ήταν πολύ επώδυνη, η θεραπεία δεν βοήθησε, αλλά έπρεπε να πάω επειγόντως στο Pechory. Όταν ήρθα στον ιερέα, του είπα για την αρρώστια μου. Προσευχήθηκε και άγγιξε τη σπονδυλική στήλη. Επιστρέφοντας στη Μόσχα, ανέβηκα ελεύθερα στην επάνω κουκέτα με την άμαξα και συνειδητοποίησα: η σπονδυλική μου στήλη δεν πονούσε. Ο πόνος δεν έχει επανεμφανιστεί από τότε.

Δεύτερη γέννηση

Έλενα Σοκόλοβα:

— Διαγνώστηκα με κακοήθη όγκο στον εγκέφαλο. Απευθύνθηκα στον πατέρα Ιωάννη για ευλογία για την εγχείρηση. Στην αρχή, ο πατέρας Ιωάννης προσευχήθηκε και δεν ευλόγησε την επέμβαση για αρκετό καιρό. Και με ευλόγησε μόνο να αγοράσω μια εικόνα του Ιωάννη του Βαπτιστή και της Μεγαλομάρτυρος Βαρβάρας, να προσευχηθώ, και επίσης να ρίξω αγιασμό στο κεφάλι μου από την πηγή του Ιωάννη του Βαπτιστή στο Pechory, να πίνω αγιασμό το πρωί και να φάω ένα τεμάχιο πρόσφορα και να αλείψω τον εαυτό μου με άγιο λάδι.

Όμως η ασθένεια δεν υποχώρησε και ο πατέρας Ιωάννης έδωσε την ευλογία του για την επέμβαση. Παραδόξως, βρέθηκε ένας χειρουργός - ένας ειδικός υψηλού επιπέδου, με παγκόσμια φήμη, αλλά ένας σεμνός, μη φιλόδοξος και, το πιο σημαντικό, Ορθόδοξος άνθρωπος - ο καθηγητής Igor Aleksandrovich Kachkov. Χάρη στις προσπάθειες φίλων, έλαβα επίσημη άδεια για εισαγωγή στο νοσοκομείο MONICA και μου υποσχέθηκαν να κάνουν την επέμβαση δωρεάν (κόστισε 5 χιλιάδες δολάρια).

Μεταφέρθηκα στο νοσοκομείο στα μέσα Οκτωβρίου, παραμονή της εορτής της Παρακλήσεως της Θεοτόκου. Ήξερα ότι ο πρεσβύτερος προσευχόταν για μένα στο Pechory, και επίσης προσευχόμουν και πίστευα. Ξυπνώντας το πρωί της Μεσολάβησης, συνειδητοποίησα ότι μου είχε συμβεί ένα θαύμα. Μια μέρα πριν μπω στο νοσοκομείο, δεν είδα σχεδόν τίποτα. Οι γιατροί έκαναν μια απογοητευτική διάγνωση: ακόμα κι αν η επέμβαση πάει καλά, υπάρχει μικρή πιθανότητα να επιστρέψει η προηγούμενη όρασή μου. Το οπτικό νεύρο σχεδόν ατροφούσε λόγω της πίεσης του όγκου. Αλλά ένα πρωινό διακοπών, ανακάλυψα ότι έβλεπα όλα τα αντικείμενα γύρω μου καθαρά και καθαρά. Ανέκτησα 100% όραση. Έγινε ένα θαύμα! Οι οφθαλμίατροι έμειναν έκπληκτοι και μπερδεμένοι για αρκετή ώρα καθώς εξέταζαν την προεγχειρητική μου κατάσταση.

Όμως τα θαύματα της θεραπείας δεν τελείωσαν εκεί.

Εισήχθηκα στο νοσοκομείο στα μέσα Οκτωβρίου του 1994, αλλά η επέμβαση αναβαλλόταν συνεχώς για διάφορους αντικειμενικούς λόγους. Τελικά ορίστηκε η ημέρα της επέμβασης. Τετάρτη 26 Οκτωβρίου, Εορτή της Ιβήρων Εικόνας της Θεοτόκου! Με Κοινωνία νωρίς το πρωί, και ετοιμάστηκα για την επέμβαση. Στη Μονή Pskov-Pechersky, ο πατέρας Ιωάννης προσευχήθηκε μπροστά στην Ιβήρων Εικόνα της Μητέρας του Θεού. Αυτή είναι μια ιδιαίτερη γιορτή για αυτόν: αυτήν την ημέρα πριν από πολλά χρόνια τέλεσε την πρώτη του Λειτουργία μετά τη χειροτονία του.

Η επιχείρηση ξεκίνησε. Η επέμβαση είναι πολύπλοκη και χρονοβόρα, συνήθως διαρκεί περίπου δέκα ώρες. Ετοιμάστηκαν εκ των προτέρων πέντε λίτρα αίματος, το οποίο σχεδιάστηκε να χρησιμοποιηθεί πλήρως για μετάγγιση. Όλοι περιμένουν. Τα χρυσά χέρια ενός χειρουργού κάνουν θαύματα. Και έγινε ένα θαύμα. Μόλις 4 ώρες αργότερα (αντί για 10), ο γιατρός βγήκε από το χειρουργείο, σήκωσε τα χέρια του έκπληκτος και είπε: «Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο στην πράξη. Ουσιαστικά δεν υπάρχει απώλεια αίματος και η επέμβαση έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Λοιπόν, αν η προσευχή βοηθάει τόσο πολύ, συνέχισε να προσεύχεσαι, συνέχισε να προσεύχεσαι!».

Και ένα ακόμη θαύμα. Όταν πήραν δείγμα από τον κατεστραμμένο ιστό όγκου, αποδείχθηκε καλοήθης, αν και όλες οι εξετάσεις πριν από την επέμβαση έδειξαν χαμηλής ποιότητας σχηματισμούς.

Ήμουν στην εντατική για μικρό χρονικό διάστημα και ανάρρωσα γρήγορα. Μετά με ξαναδίδαξαν να μιλάω, να κάθομαι και να περπατάω. Ξανά, όλα από την αρχή, μετά το ένα τρίτο της ζωής μου. Με τη χάρη του Θεού, με την προσευχή και την ευλογία του πατέρα Ιωάννη, βρήκα μια δεύτερη γέννηση.

Καρκίνος Στάδιο 3

Yuri Aleksandrovich Nesterov, Nizhny Tagil, περιοχή Sverdlovsk:

— Το 2015 διαγνώστηκα με καρκίνο του δεξιού νεφρού. Τον Δεκέμβριο έκαναν χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεσή του γιατί... δεν ήταν πλέον δυνατή η αντιμετώπισή του: ο όγκος είχε ξεπεράσει το μέγεθος του ίδιου του νεφρού, αυτό είναι το 3ο στάδιο της νόσου. Ήμουν 60 χρονών. Περίπου έξι μήνες αργότερα, μια αξονική τομογραφία παρακολούθησης αποκάλυψε υποτροπές της νόσου: μεταστάσεις στην ουροδόχο κύστη και την κοιλιακή κοιλότητα. Μου έδωσαν τη 2η ομάδα αναπηρίας. Βαφτίστηκα στη βρεφική ηλικία, αλλά ήμουν μακριά από την πίστη και ήμουν πολύ σπάνια στην εκκλησία. Κατά τη διάρκεια της ασθένειας, προφανώς, από φαινομενική απελπισία, η κοσμοθεωρία μου άρχισε να αλλάζει. Ο Κύριος μου έστειλε ένα υπέροχο βιβλίο «Άγιοι Άγιοι» του Αρχιμανδρίτη Τίχωνα (Σεβκούνοφ). Συγκλονίστηκα τόσο από το ίδιο το βιβλίο όσο και από τη ζωή των γερόντων που περιγράφεται σε αυτό. Έτσι γνώρισα τον Αρχιμανδρίτη Ιωάννη (Krestyankin), αγαπητέ Πατέρα.

Ξαναδιάβασα ό,τι μπόρεσα να βρω στο Διαδίκτυο για τον μεγάλο και αγαπημένο μας εξομολόγο, ασκητή, εξομολόγο και πρεσβύτερο μας - τον Αρχιμανδρίτη Ιωάννη. Καταπολεμώντας την ασθένεια, υποβλήθηκα σε άλλη μια επέμβαση, μια πλήρη ακτινοβολία στο Ογκολογικό Κέντρο του Αικατερίνμπουργκ, αλλά δεν υπήρξε βελτίωση, ο όγκος στο στομάχι μου μεγάλωσε γρήγορα...

Τον Οκτώβριο του 2016, αποφάσισα να επισκεφτώ τη Μονή Αγίας Κοιμήσεως Pskov-Pechersky για να αγγίξω αυτόν τον άγνωστο αλλά ελκυστικό κόσμο. Δεν πίστευα καν στην πιθανότητα θεραπείας. Ζω στο Nizhny Tagil, στα Ουράλια, και φυσικά, το ταξίδι δεν ήταν εύκολο, συνεχώς εμφανίζονταν εμπόδια, αλλά, με τη χάρη του Θεού, όλα επιλύθηκαν με επιτυχία. Έζησα τρεις μέρες στο μοναστήρι, παρακολούθησα όλες τις ακολουθίες, εξομολογήθηκα και κοινωνησα για πρώτη φορά στη ζωή μου. Αλλά το πιο συναρπαστικό ήταν η επίσκεψη στις σπηλιές που δημιούργησε ο Θεός. Προσευχήθηκα κοντά στον τάφο του πατέρα Ιωάννη, με δάκρυα ζήτησα τις προσευχές του ενώπιον του Κυρίου για θεραπεία, άγγιξα τον τάφο του. Δεν έχω ξαναζήσει τέτοιο ενθουσιασμό και τρόμο στη ζωή μου, απλά δεν μπορώ να το εκφράσω με λόγια.

Στο εκκλησιαστικό κατάστημα του μοναστηριού αγόρασα φωτογραφίες, βιβλία του πατέρα και όλα τα βιβλία για αυτόν. Επέστρεψε σπίτι με προσευχές. Ήδη τον Δεκέμβριο του 2016, έκανα ξανά αξονική τομογραφία και αποδείχθηκε ότι δεν υπήρχε όγκος! Περαιτέρω εξετάσεις επιβεβαίωσαν την πλήρη ύφεση της νόσου. Θα ήθελα να σημειώσω ότι σε όλη τη διάρκεια της ασθένειάς μου δεν έπαιρνα φάρμακα· οι γιατροί είπαν ότι απλά δεν υπήρχαν για αυτόν τον τρομερό τύπο καρκίνου.

Έκτοτε, έχω πάει στο μοναστήρι άλλες τρεις φορές: αυτό είναι ήδη ανάγκη, επισκέφτηκα ξανά τις σπηλιές που δημιούργησε ο Θεός, μίλησα με τον πατέρα, τον ευχαρίστησα και επισκέφτηκα το κελί του. Πέρυσι, λόγω καραντίνας, δεν μπόρεσα να επισκεφτώ εκεί. Τώρα ανυπομονώ πραγματικά να ξανασυναντηθώ με το μοναστήρι και ιδιαίτερα με τον αγαπητό και στενό μου πατέρα Ιωάννη. Σε ευχαριστώ, αγαπημένε Πατέρα, για τις προσευχές σου, για το παράδειγμα της ζωής σου, για το γεγονός ότι η γνωριμία με σένα έκανε τη ζωή μου ανάποδα από κάθε άποψη, και μόνο με τις προσευχές σου έγινε αυτό το θαύμα της θεραπείας.

ΥΓ Και η αναπηρία μου αφαιρέθηκε εντελώς το 2020. Εάν χρειαστεί, θα χαρώ να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις και να παρέχω όλα τα ιατρικά και άλλα έγγραφα.

Καρδιακή ισχαιμία

Σβετλάνα Κόμπετς:

— Το 2018, επισκέφτηκα το μοναστήρι Pskov-Pechersky με την κόρη μου Alesya και τον πνευματικό μου πατέρα, τον αρχιερέα Alexander Zubkov. Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την έξοδο μου από το νοσοκομείο, όταν ακόμη μετά βίας μπορούσα να περπατήσω και η κατάστασή μου ήταν πολύ επώδυνη. Έχω έναν σπάνιο τύπο IHD (Στεφανιαία Νόσος - Εκδ.) και με ενθάρρυναν ιδιαίτερα να καταφύγω σε μεταμόσχευση καρδιάς, αφού δεν είχαν απομείνει άλλες αποτελεσματικές θεραπείες. Αρνήθηκα.

Ο εξομολογητής με υποστήριξε και αποφασίσαμε να πάμε στο μοναστήρι Pskov-Pechersk για τη βοήθεια του Θεού. Κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού, επισκεφτήκαμε το κελί και τον τόπο ταφής του πατέρα Ιωάννη (Krestyankin) και προσευχηθήκαμε σε αυτόν για βοήθεια. Όταν ήμουν στο κελί, ένιωθα πολύ καλύτερα από πριν, και μετά την επίσκεψη περπάτησα μόνος μου στο μοναστήρι και δεν αντιμετώπισα τη φυσική πάθηση που χαρακτηρίζει την κατάστασή μου.

Φτάνοντας στο σπίτι, υποβλήθηκα σε υπερηχοκαρδιογραφία (Echocardiography - Ed .), και αποκάλυψε σημαντικές θετικές αλλαγές στην κατάσταση της καρδιάς, που μου επιτρέπουν να ζήσω. Σας παρέχω αποσπάσματα που δείχνουν την κατάσταση της ασθένειας πριν επισκεφτείτε και ζητήσετε βοήθεια από τον πατέρα Ιωάννη (Krestyankin) και αμέσως μετά την άφιξή σας από το μοναστήρι.

Ο πατέρας Ιωάννης (Krestyankin) έδειξε τη βοήθειά του με προσευχή καθαρά και αμέσως. Αυτό αποδεικνύεται από τα έγγραφα που επισυνάπτονται σε αυτήν την επιστολή και την παρουσία μου σε αυτόν τον κόσμο μέχρι σήμερα. Δόξα τω Θεώ για όλα!

Νόσος De Quervain

Alexander Kosmakov, Vitebsk, Λευκορωσία:

— Στις αρχές του καλοκαιριού του 2015, το αριστερό μου χέρι άρχισε να πονάει στην περιοχή του καρπού. Σταδιακά ο πόνος γινόταν όλο και πιο ενοχλητικός, ήταν επώδυνο να ισιώσει και να λυγίσει τον αντίχειρα. Χρησιμοποίησα αλοιφές, μερικές φορές μια πορεία μη στεροειδών αντιφλεγμονωδών δισκίων.

Στα μέσα του φθινοπώρου, έπρεπε να αγοράσω έναν ειδικό επίδεσμο καρπού που ασφαλίζει τον αντίχειρα, καθώς υπήρχε έντονος πόνος κατά τη μετακίνησή του. Το φορούσα μέχρι το τέλος του 2015 και το 2016. Ο πόνος επέμενε όλη την ώρα· από τη συνεχή χρήση του επιδέσμου, άρχισαν να δημιουργούνται πληγές πίεσης.

Στις αρχές του 2016 έκλεισα ραντεβού με έναν ντόπιο καθηγητή σε ιδιωτική κλινική. Η νόσος του De Quervain διαγνώστηκε. Η συντηρητική ιατρική (φάρμακα, αλοιφές, επίδεσμοι) δεν βοήθησε. Ο γιατρός είπε ότι όταν κουραστείς να υποφέρεις από πόνο, χρειάζεσαι χειρουργική επέμβαση.

Στις 18 Μαρτίου 2016 ήμασταν σε προσκύνημα στην Ιερά Κοίμηση της Μονής Pskov-Pechersky. Επισκεφθήκαμε σπήλαια που δημιούργησε ο Θεός. Εκεί προσκύνησα το φέρετρο του Αρχιμανδρίτη Ιωάννη (Krestyankin) με παράκληση για θεραπεία. Στην επιστροφή, ένιωσα καλύτερα· όταν κίνησα το δάχτυλό μου χωρίς τον επίδεσμο, τα επώδυνα κλικ σταμάτησαν να γίνονται. Και την επόμενη μέρα δεν έβαλα πια τον επίδεσμο, ο πόνος εξαφανίστηκε. Έλαβα θεραπεία.

Προετοιμάστηκε από τον Anton Pospelov

10 Φεβρουαρίου 2022

Δεν υπάρχουν σχόλια: