Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024

Όταν οι γιατροί είναι ανίσχυροι. Βλαντιμίρ Μιχαήλοβιτς Ζόμπερν. ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ. Ιστορίες ιερέων.

 

Όταν οι γιατροί είναι ανίσχυροι.

Μια μέρα μια από τις πνευματικές μου κόρες, η Νατάλια, έμεινε έγκυος. Αυτή τη φορά ένιωθε πολύ άσχημα, δεν μπορούσε ούτε να καθίσει ούτε να ξαπλώσει, μπορούσε μόνο να περπατήσει ή να σταθεί με δυσκολία. Κάθε προσπάθεια να καθίσετε ή να ξαπλώσετε συνοδευόταν από έντονο πόνο.

Απευθύνθηκε σε γιατρούς, μαίες και έμπειρες μαίες για βοήθεια, αλλά τίποτα δεν βοήθησε. Τέλος, αυτή και ο σύζυγός της άφησαν όλη τους την ελπίδα στη Βασίλισσα των Ουρανών, προσευχόμενοι σε αυτήν με θερμή πίστη: «Δεν έχουμε άλλη βοήθεια, δεν έχουμε άλλη ελπίδα εκτός από εσένα, Κυρία!»

Τον Φεβρουάριο ήρθε η μητέρα της και μου ζήτησε να της δώσω βιβλία από τη βιβλιοθήκη της εκκλησίας. Μεταξύ άλλων βιβλίων, της δόθηκε "Περιγραφή της ιερής θαυματουργής εικόνας της Μητέρας του Θεού "Το Σημάδι", η ιστορία και τα θαύματα της." Αφού το διάβασε, η Νατάλια υποσχέθηκε να προσευχηθεί μπροστά σε αυτήν την εικόνα της Βασίλισσας του Ουρανού.

Τη δεύτερη εβδομάδα της Σαρακοστής εκπλήρωσε το τάμα της και έλαβε θεραπεία από τις παθήσεις και τις ασθένειές της. Ιδού η ιστορία της:

«Ακόμα και πριν από τη λειτουργία, ο σύζυγός μου και εγώ ήρθαμε στο Tsarskoye Selo. Πήγα στην εκκλησία στη Βασίλισσα του Ουρανού. Μπαίνοντας στο ναό, πήρε ένα κερί, το έβαλε μπροστά στην εικόνα της Θεοτόκου «Σήμα» και προσευχήθηκε.

Η λειτουργία ξεκίνησε. Όταν ο ιερέας άρχισε να μοιράζει το αντίδωρο, στάθηκα στην ουρά. Επιστρέφω με το αντίδωρο και νιώθω το βλέμμα της Βασίλισσας του Ουρανού πάνω μου. Μου φάνηκε ότι Εκείνη, Μάνα, με κοιτούσε, αμαρτωλό, σαν ζωντανό. Δεν μπορώ να εξηγήσω τι μου συνέβη εδώ. Θυμάμαι μόνο ότι κάποιος μου είπε: «Προσευχήσου!»

Έχοντας γευτεί γρήγορα ένα σωματίδιο αντίδωρου, έπεσα στα γόνατα μπροστά στη Βασίλισσα του Ουρανού και προσευχήθηκα σε Εκείνη, όσο καλύτερα μπορούσα, να με σώσει από τις ασθένειές μου. Και όταν σηκώθηκα, η ψυχή μου αισθάνθηκε ξαφνικά τόσο ανάλαφρη! Και αμέσως ένιωσα ότι το στομάχι μου, που ήταν τόσο επώδυνο και με βάραινε, σαν κάποιος άρχισε να με στηρίζει με τα χέρια του. Μετά την προσευχή πήγα σπίτι με τα πόδια. Σκέφτηκα: «Θα δοκιμάσω τις δυνάμεις μου» και έτσι περπάτησα μέχρι το σπίτι, που είναι 12 χιλιόμετρα.

Τώρα, πατέρα, είμαι απόλυτα υγιής: μπορώ να καθίσω, και να κοιμάμαι ήσυχη όπως πριν, και τώρα νιώθω σαν κάποιος να στηρίζει το στομάχι μου με τα χέρια του!

Η ευγενική βοήθεια της Βασίλισσας του Ουρανού δεν άφησε αυτή τη γυναίκα κατά τη διάρκεια του τοκετού. Ακριβώς ένα μήνα μετά την επούλωση, γεννήθηκε με επιτυχία ως κόρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: