Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2024

Παραβολή «Σκέψη στην καρδιά»


Παραβολή «Σκέψη στην καρδιά»

- Παππού, τι ψιθυρίζεις; – ρώτησα, παρατηρώντας ότι κάτι μουρμούριζε στον εαυτό του πριν πάει για ύπνο.

«Έβαλα μια σκέψη στην Καρδιά μου, γιε…» απάντησε.

έμεινα έκπληκτος:

- Τι σημαίνει αυτό;

Ένας σοφός παππούς μου είπε:

«Δεν θέλω να μαλώσω με έναν γείτονα που με απογοήτευσε, αλλά δεν ξέρω τι να κάνω». Έτσι θα βάλω μια σκέψη στην Καρδιά μου και θα αποκοιμηθώ, και το πρωί η Καρδιά μου θα σας πει τι να κάνετε...

- Πώς ξέρει η Καρδιά, παππού;

«Η καρδιά ξέρει τα πάντα, γιε μου, μαθαίνω από αυτή όλη μου τη ζωή». Και σας συμβουλεύω: όταν ψάχνετε μια απάντηση σε μια περίπλοκη ερώτηση, όταν κάτι είναι ασαφές, βάλτε μια σκέψη στην Καρδιά σας πριν πάτε για ύπνο και το πρωί οι απαντήσεις θα σας αποκαλυφθούν...

Κάντε το με πίστη...

Αυτό είπε ο παππούς μου όταν ήμουν εννιά χρονών. Και έμαθα πολλά στη ζωή για την παιδαγωγική μου τέχνη, βάζοντας μια σκέψη στην Καρδιά μου πριν πάω για ύπνο. Ήμουν τυχερός με τον παππού μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: