Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

Πριν από 4 χρόνια ο μεγάλος μου γιός έπεσε από το τρακτέρ και τον πλάκωσε δίπλα σε κάτι πέτρες και γλίτωσε από θαύμα

 



Πριν από 4 χρόνια ο μεγάλος μου γιός έπεσε από το τρακτέρ και τον πλάκωσε δίπλα σε κάτι πέτρες και γλίτωσε από θαύμα , απέναντι ακριβώς είναι ένα εκκλησάκι του Αγίου Αντωνίου , στο μεταξύ για πολύ καιρό φοβόμουν να περάσω από εκεί και να πάω στην εκκλησία, δεν θυμάμαι μετά από πόσο καιρό βλέπω στον ύπνο μου τον Άγιο Αντώνιο να μου λέει ότι εγώ έσωσα το παιδί και δεν έρχεσαι εγώ τρόμαξα και πετάχτηκα πάνω, το πρωί παίρνω το πάτερ τηλέφωνο και του εξηγώ το όνειρο και αποφασίσαμε να κάνουμε μια λειτουργία υπέρ υγείας και από τότε δεν φοβάμαι να περάσω από εκεί μπαίνω ανάβω το κερί και τα μαντήλια , μεγάλη η χάρη του που έσωσε το παιδί μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: