Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΛΙΑ! Όλα του Γάμου δύσκολα, και στην παραλία!....Πατηρ Ανδρέας Κονανος.

ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΛΙΑ!
Όλα του Γάμου δύσκολα,
και στην παραλία!....

Μεταφορικά, και κυριολεκτικά.
Έχω δει κάτι καυγάδες τρικούβερτους σε παραλίες,
που είναι να ψάχνεις πέλαγος να πέσεις!
Για παιδιά, λεφτά, παγωτά, αντηλιακά,
παρεξηγήσεις,
πού έβαλες τα κλειδιά, η ομπρέλα μας,
με γέμισες άμμο,
νομίζω με τσίμπησε τσούχτρα,
είδα αχινό, δεν φταίω εγώ,
δεν βρίσκω την άλλη σαγιονάρα,
φέρε τα ακουστικά μου,
ξέχασες τα γυαλιά μου, κάνε πιο κει,
μ'  έκαψε ο ήλιος,
σιγά την παραλία που μας έφερες,
τι κοιτάς εκεί, σιγά το τσόκαρο,
δεν έχει άλλο αντηλιακό, το άδειασες όλο,
τι το 'θελες το παγωτό, πανάκριβα όλα,
δεν μας πας σε μια ταβέρνα να φάμε σαν άνθρωποι,
φέρε λίγο καρπούζι, πρόσεχε, στάζει,
μίλα σιγά, μας κοιτάνε οι διπλανοί,
βαρέθηκα, να φύγουμε, να κάτσουμε,
δεν βρίσκω το κινητό μου,
φταίω εγώ που ήρθα,
ίδια η μάνα σου η τρελή,
δεν πάει άλλο, χωρίζουμε...

Ευχαριστώ για την αποστολή των φωτογραφιών.

Εύχομαι τα σύννεφα στη σχέση σου
να φεύγουν,
με το διάλογο,
την καλή διάθεση,
τα λιγότερα πείσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: