Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

«Κάποτε ήρθα στον π. Γαβριήλ και μου είπε:

 


«Κάποτε ήρθα στον π. Γαβριήλ και μου είπε:

 

« Σήμερα δεν σας δίνω την ευλογία να επιστρέψετε στο σπίτι, να πάτε στην ηγουμένη και να πάρετε την ευλογία για να μείνετε στο μοναστήρι για μια νύχτα.

 

Αντέτεινα ότι οι γονείς μου δεν το ήξεραν, θα ανησυχούσαν και αύριο θα ερχόμουν ξανά και θα έμενα. Απάντησε:

 

«Αν φύγεις από εδώ, θα έχεις μεγάλο πρόβλημα.

 

Εξακολουθούσα να επιμένω:

 

- Ευλόγησέ με, ίσως με την προσευχή σου να σωθώ από αυτόν τον μπελά.

 

Ο π. Γαβριήλ είχε δάκρυα στα μάτια του και μου είπε:

 

- Θέλω να προσευχηθώ μαζί σου για να αντέξεις όλες τις δοκιμασίες.

 

Κατάλαβα ότι με ετοίμαζε για κάτι, αλλά για τι - δεν είχα ιδέα. Συμφώνησε να μείνει στο μοναστήρι για μια νύχτα. Όταν ήρθα σε αυτόν το πρωί, μου έδωσε έναν ξύλινο σταυρό, ένα λυχνάρι, λιβάνι και μια εικόνα, επιπλέον, με κοίταξε στα μάτια και εξέφρασε σιωπηλά τη συμπάθειά του για κάτι. Τα πήρα όλα, με ευλόγησε και έφυγα. Τη δεύτερη μέρα, ο πατέρας μου, χωρίς κανένα λόγο, εντελώς υγιής, πέθανε από καρδιακή προσβολή. Ηταν  ένας τέτοιος πόνος που, πιθανότατα, θα μπορούσε να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στη ζωή μου. Πιστεύω ότι ο π. Γαβριήλ με βοήθησε να αντέξω αυτόν τον πόνο. Και τότε κατάλαβα τι σήμαινε ο σταυρός, η λάμπα και το θυμίαμα που τους δόθηκε ».

 

Από τα απομνημονεύματα της πνευματικής αδελφής Μαρίνας Κανκαβά.

«Άγιος ανόητος Γαβριήλ (Ουργκεμπατζέ), Σεβάσμιος Ομολογητής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: