Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2022

Μαρτυρία του Πατέρα Γ. : «Συνέβη στις 29 Μαΐου 1962




 Μαρτυρία του Πατέρα Γ. : «Συνέβη στις 29 Μαΐου 1962. Ήμουν εννέα χρονών τότε. Έπαιζα στην πίσω αυλή με τα αγόρια και ένα από αυτά με χτύπησε πολύ δυνατά.

Λιποθύμησα και είδα την ψυχή μου να φεύγει από το σώμα μου και να τρέχει κάπου σκοτεινά. Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας φωτεινός Άγγελος. Με πήρε στην αγκαλιά του και πέταξε κάπου ψηλά.

Κατεβαίνοντας, είδα τα τελώνια, το ένα μετά το άλλο, και δαίμονες να κάθονται εκεί. Αλλά  πετάξαμε πλάγια με μεγάλη ταχύτητα.

Μας σταμάτησαν στο τελευταίο εκτελωνισμό γιατί έκλεψα ένα στυλό από έναν συμμαθητή. Τότε ο άγγελος είπε: «Τον πηγαίνω στον Κύριο», και συνεχίσαμε τον δρόμο μας. Φτάσαμε σε ένα μέρος όπου υπήρχε ένα πολύ έντονο φως για να μπορούσα μόνο να κοιτάζω κάτω, τα πόδια μου. Ο άγγελος στάθηκε λίγο πιο μακριά και είπε: «Κύριε, αυτό είναι ακόμα μικρό. «Τότε άκουσα μια πολύ όμορφη και ευγενική φωνή να του λέει: «Θα με υπηρετήσει. "

Τότε ένας Άγγελος με πήρε στην αγκαλιά του και πετάξαμε πάλι κάτω με μεγάλη ταχύτητα. Με πήγε στο νοσοκομείο, όπου είδα το σώμα μου ξαπλωμένο στο κρεβάτι. Ο άγγελος δεν είπε λέξη και πέταξε μακριά.

Τότε ήρθα στα λογικά μου και σχεδόν αμέσως ξέχασα αυτό το περιστατικό. Αλλά τον θυμήθηκα αναλυτικά το 1995, όταν έγινα μοναχός και ετοιμαζόμουν να λάβω το σχήμα το μοναχικό  (τριάντα χρόνια μετά το περιγραφόμενο γεγονός)».

Πηγή: Ορθοδοξία. fm

Δεν υπάρχουν σχόλια: