Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Αυγούστου 2022

Ο π. Συμεών Ζαχαρία, ένας από τους παλαιότερους ιερείς της Μονής Σιχάστριας (είναι άνω των 90 ετών), ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε αθόρυβα για αρκετά χρόνια (Ioan's Glade Hermitage)





 "Χριστιανοί, προσευχηθείτε! Γιατί θα έρθουν μεγάλα προβλήματα στους ανθρώπους. Οι άνθρωποι δεν προσεύχονται πια στον ΘΕΟ. Θα δείτε, τα λόγια μου δεν είναι ψέματα. Δεν ξεφεύγουμε, δεν ξεφεύγουμε εύκολα, γιατί δεν παίζουμε με τον ΘΕΟ. Εσείς απλά δεν θα ζήσετε όσο τα βουνά.Ναι, είσαι νέος τώρα, είσαι... Αλλά δες πότε θα γεράσεις!Αν είσαι ακόμα μεγάλος... Ο θάνατος δεν είναι παιχνίδι.Φεύγουμε από αυτόν τον κόσμο για πάντα και μπες σε έναν κόσμο αιωνιότητας.[Δεν ξέρει τι θα κάνει ο ΘΕΟΣ μαζί του].Αλλά ξέρω ότι θα Του απαντήσω για τις πράξεις και τα λόγια μου ακόμα και τις σκέψεις μου!Ελπίζω κι εγώ...ναι...είμαι Δεν είμαι σίγουρος, αλλά ελπίζω να είμαι μαζί Του για πάντα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: