Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ.


Είναι καλό, αδερφοί μου αγαπητοί, να κάνουμε έναν έλεγχο στον εαυτό μας και να λέμε, εάν τώρα φύγω από αυτόν τον κόσμο, από αυτή τη ζωή, έχω πράγματα ανεξομολόγητα; Είμαι έτοιμος να παρασταθώ ενώπιον του Θεού; Έχω πράγματα που δεν έχω εξομολογηθεί; 
Κι αν έχουμε πράγματα που δεν έχουμε εξομολογηθεί, να σπεύσουμε στην εξομολόγηση να τα εξομολογηθούμε με μετάνοια. 
---------
Ο γέροντας Γεράσιμος ο Μικραγιαννανίτης, που προσφάτως κατατάχθηκε μεταξύ των Αγίων της Εκκλησίας μας -έγραψα κι εγώ ένα γράμμα στον Οικουμενικό Πατριάρχη για την αγιοκατάταξη του Αγίου Γερασίμου του Μικραγιαννανίτου γιατί τον γνώρισα, ήταν πολύ κοντά στη Νέα Σκήτη που μέναμε για χρόνια και είχαμε μια επικοινωνία σαν γείτονες που είμαστε. Μια φορά είχε έρθει ένας γνωστός μου Ιερομόναχος, από τον κόσμο, δεν ήταν Αγιορείτης, και πήγε στην καλύβα του γέροντος Γερασίμου να εξομολογηθεί. 

Εκεί ασκήτευε και ένας επίσης πολύ σεβαστός και Άγιος γέροντας, ο παπα-Διονύσης ο Πνευματικός. Πήγε λοιπόν αυτός ο φίλος μου ο Ιερομόναχος να εξομολογηθεί στον παπα-Διονύσιο. Ήταν γνωστός εκεί στη συνοδεία. Μόλις εξομολογήθηκε και βγήκε από την εξομολόγηση, και έκανε μια, έτσι, πολύ καλή εξομολόγηση -είχε πολλή κατάνυξη αυτός ο Ιερομόναχος στην εξομολόγηση- βγαίνοντας από το εξομολογητάριο, στο διάδρομο εκεί συνάντησε τον γέροντα Γεράσιμο. Ο γερο-Γεράσιμος μόλις τον είδε έβαλε τα χέρια στα μάτια του. Του λέει: 
"Παπά, δεν μπορώ να σε δω! Πού ήσουν;" 
Λέει, "Γέροντα, είμαι ο πάτερ τάδε. Δεν με κατάλαβες;" 
"Παιδί μου", λέει, "δεν μπορώ να σε δω. 
Το πρόσωπό σου λάμπει σαν τον ήλιο! 
Μα που ήσουν;"
Του λέει, "Γέροντα, μόλις βγήκα από την εξομολόγηση." 
"Είδες παιδί μου", λέει, "τι είναι η χάρη της εξομολογήσεως;" 
Έλαμπε το πρόσωπό του!

π. Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού 
https://www.youtube.com/live/dcUbxDWR3Qo?feature=share
https://youtu.be/AlN8WOSerPo

Δεν υπάρχουν σχόλια: