Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 26 Μαΐου 2018

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ αγαπάτε τους εχθρούς τους, τουλάχιστον μην τους μισείτε Γέροντας Αρχιμανδρίτης Arseny (Papachok). Η κόλαση είναι μια τρομερή πραγματικότητα!



ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ αγαπάτε  τους εχθρούς τους, τουλάχιστον μην τους μισείτε

Γέροντας Αρχιμανδρίτης Arseny (Papachok)

«Αγαπάτε τους εχθρούς σας - είναι μια εντολή, όχι μια συμβουλή! Εγώ, μιλώντας με πολλούς ανθρώπους, ένιωσα ότι οι άνθρωποι ήθελαν να μου πουν: "Πατέρα, δεν μπορώ! Κάνε ό, τι θέλεις, δώσε μου χίλιες υποταγές την ημέρα, αλλά μη μου λες να αγαπώ τους εχθρούς μου ». Βλέπετε του  διάβολου τα  νύχια πως κυβερνούν τον καθένα; Αν δεν μπορείτε να αγαπάτε τους εχθρούς σας, ακόμα κι αν δεν τους μισείτε - δεν είστε πλέον στο βάλτο, αλλά στα πρόθυρα.

 Ας ζυγίσουμε λίγο, με τον  τρόπο  ενός εμπόρου. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι φταίνε , είμαστε ένοχοι, γιατί δεν ξέρουμε πώς να τους αγαπάμε και να τους εκτιμούμε!

Τι κάναμε για αυτόν τον κόσμο, αν μιλάμε για τις λεπτομέρειες της πορείας της σωτηρίας; 
Τι κάναμε για αυτόν τον κόσμο; -  που μας χαιρετάει.

 Η πυρκαγιά της κόλασης είναι μια πραγματικότητα, και όχι ένα πάθος, που εφευρέθηκε από εξομολόγους ή ιερείς για θρησκευτική ανατροφή. Η κόλαση είναι μια τρομερή πραγματικότητα!

 Και αν δεν συγχωρήσετε, τότε πηγαίνετε στην αιώνια φωτιά.
 Εκεί, η φωτιά είναι χίλιες φορές ισχυρότερη από τη φωτιά εδώ, και είναι χωρίς φως.

Δεν  βλέπετε κανέναν! Και δεν θα  μένεις εκεί για λίγο, αλλά για πάντα! 

Προσπαθήστε να καταλάβετε πόσο φοβερό είναι!

Επειδή όχι μόνο ο φυσικός πόνος σας βασανίζει, αλλά και η συνειδητότητα αυτού, ότι αποχωριζόμαστε  από τη θεία αγάπη για πάντα. Τρομερή αυτή η αιωνιότητα, αδέρφια μου! "

Δεν υπάρχουν σχόλια: