Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

ΜΕΓΆΛΟ ΘΑΎΜΑ ΤΟΎ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΗ ΜΑΞΊΜΟΒΙΤΣ



 Γεια σας, δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω, οπότε θα ξεκινήσω με τη σειρά.  Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, με υπερηχογράφημα βρέθηκε όγκος στο στήθος με υποψία καρκίνου και παραπέμφθηκα επειγόντως σε ογκολόγο.

 Υπήρχαν πολλά τρομερά συμπτώματα.  Βγήκα από την αίθουσα υπερήχων κατά μήκος του τοίχου και υπήρχε μια σκέψη στο κεφάλι μου - Έχω έναν μικρό γιο.  Είναι τα πάντα μου!  Φόβος και δάκρυα.  Δεν θυμάμαι πολλά πράγματα από εκείνη την περίοδο, δεν ήταν ξεκάθαρο τι είχα στο μυαλό μου.

 Και έφτασα στην εκκλησία, θυμάμαι ότι απλώς στεκόμουν και έκλαιγα κοντά στις εικόνες, και φεύγοντας από την εκκλησία, σταμάτησα κοντά στο τραπέζι με βιβλία, μόλις πήρα ένα βιβλίο με το όνομα «ΙΩΑΝΝΗΣ» και έφυγα, χωρίς να καταλάβω γιατί το πήρα και αν θα το διάβαζα.

 Όταν έφτασα στη δουλειά, άνοιξα το βιβλίο και το διάβασα σε δύο μέρες.  Αυτό ήταν ένα βιβλίο για τον Άγιο Ιωάννη της Σαγκάης.

 Δεν έχω βιώσει τέτοια απόλαυση και γαλήνη για πολύ καιρό, ήμουν σίγουρη ότι είχα βρει βοήθεια.  Το ίδιο γρήγορα, χωρίς να ξέρω πώς, απέκτησα και το λάδι και το εικονίδιο (όλα μου ήρθαν τόσο εύκολα).

 Προσευχήθηκα στον Ιωάννη, και με βοήθησε, το ένιωσα.  Άλειψα τη θέση του όγκου με λάδι, προσευχήθηκα, ζήτησα βοήθεια για να επουλωθώ.

 Ο πόνος υποχώρησε, μετά δεν ήταν καθόλου εκεί.

 Έκανα βιοψία, έδειξε ότι όλα είναι καλά, ένα καλοήθη ινοαδένωμα.  Αφαιρέθηκα με ασφάλεια και μου δόθηκε ένα απόσπασμα από ιατρικό ιστορικό με τα αποτελέσματα προεγχειρητικού υπερηχογραφήματος.

 Ο πρώτος και ο τελευταίος όζος ήταν ριζικά διαφορετικοί.  Δεν υπήρχαν ενδείξεις κακοήθειας.

 Η Vladyka με βοήθησε… Δεν μπορώ καν να εκφράσω όλα τα ζεστά συναισθήματα που τρέφω για τη Vladyka John!  Με έσωσε με τη μεσολάβησή του.

 Είναι αλήθεια ότι ο Θεός είναι θαυμαστός στους Αγίους Του.  Ευχαριστούμε τον Κύριό μας!

 Inna, Ivanteevka, περιοχή της Μόσχας, Σεπτέμβριος 2022, από αδημοσίευτο

Δεν υπάρχουν σχόλια: