Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΆ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟ ΓΕΡΟΝΤΙΟ ΤΌΝ ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΆΛΟ.


 Παραμονή Πρωτοχρονιάς με τον Ευσεβή.
 Από τα χρόνια που περάσαμε μαζί με τον υπέροχο ,  Γερόντιο θυμάμαι ένα στο οποίο είχαμε τη χαρά να περάσουμε τη νύχτα μαζί.  Ευλογημένη νύχτα, που μου άνοιξε την ψυχή!
 Ο χαριτωμένος τύπος μου μιλούσε για εκείνους που δεν είχαν πού να κοιμηθούν, για εκείνους που δεν είχαν ένα κομμάτι ψωμί να φάνε, για εκείνους που υποφέρουν από κρύο ή ασθένειες - βλέποντας φυσικά την αφθονία ενός πρωτοχρονιάτικου γεύματος .  Τότε κατάλαβα την ψυχή αυτού του Αγίου, μετά κατάλαβα τον ρόλο του σε αυτή τη γη.  Ο θυμός μου πέρασε αμέσως.  Πώς, τι ανατροπή;!  Η αγωνία να χάσω το ζεστό μου παλτό και τις γούνινες δερμάτινες μπότες.
 Σε ευχαριστώ Γεροντιε που με έκανες να καταλάβω τι σημαίνει η Μεγάλη σου ψυχή!  Ευχαριστώ τον Θεό που με ευλόγησε με τη μεγάλη χαρά να έχω τον χαριτωμένο Ευσεβή μας τόσο καιρό μαζί μου και την οικογένειά μου!
 Eng. Marin Nemeş,
 Satu Mare

Δεν υπάρχουν σχόλια: