Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Τζουλιάνα: Θέλω να σας πω για τη θαυματουργή θεραπεία του γιου μου Ιωάννη μέσω προσευχών στον Άγιο Δίκαιο Ιωάννη της Σαγκάης.


Τζουλιάνα: Θέλω να σας πω για τη θαυματουργή θεραπεία του γιου μου Ιωάννη μέσω προσευχών στον Άγιο Δίκαιο Ιωάννη της Σαγκάης.

 Το 1997, ο σύζυγός μου, ο γιος μου, ο αδερφός μου και ο γιος του και εγώ πήγαμε για προσκύνημα στο Pochaev.  Ήταν χειμώνας, τα βήματα ήταν παγωμένα... Ο αδερφός μου κρατούσε τα παιδιά μας από τα χέρια, που ήταν 3 ετών.  Στο πάνω σκαλί, ο αδερφός γλίστρησε και, μην αφήνοντας τα παιδιά να βιγουν πίσω σφίγγοντας τα χέρια του, έπεσε ανάσκελα.  Ο γιος του αδερφού μου έπεσε πάνω του, και το παιδί μου έπεσε στο τσιμεντένιο πάτωμα από περίπου 2 μέτρα ύψος με το κεφάλι.

 Το χτύπημα ήταν τόσο δυνατό που τα μάτια του γιου μου σκοτείνιασαν .  Μετά από λίγο, τα χείλη του έγιναν μπλε, αφρός βγήκε από το στόμα του και άρχισε να χάνει τις αισθήσεις του.

 Δεν θα περιγράψω τα συναισθήματά μας, ο αδερφός μου έτρεξε με τον γιο του στα μοναστικά κελιά για βοήθεια.  Ένας γνωστός πατέρας μας ήρθε και πήρε το αγόρι μου στο κελί του και ευλόγησε εμένα και τον άντρα μου να διαβάσουμε τον ακάθιστο.  Ο αδερφός μου έτρεξε αναζητώντας ιατρική βοήθεια.

 Ο Μπατιούσκα φόρεσε στον γιο μου τις μανσέτες ενός πλεκτού πουλόβερ που ανήκε στον δίκαιο πατέρα Ιωάννη και προσευχήθηκε.

 Εκείνη την ώρα, ο αδερφός μου είπε στον γιατρό για το πρόβλημα μας και ποια συμπτώματα είχε ο γιος του, ο γιατρός μαζεύτηκε βιαστικά και είπε ότι ο γιος του είχε μια σοβαρή διάσειση και έπρεπε να βιαστεί ...

 Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, ο πατέρας Μαξίμ βγήκε κοντά μας και με το χέρι οδήγησε τον γιο μου εντελώς υγιή!  Υπέροχος Θεός στους Αγίους Του!  Άγιε Πάτερ Ιωάννη, προσευχήσου στον Θεό για μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: