Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΕΣΤΙΑΝΚΙΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ."Μη φοβάστε, τίποτα να μη φοβάστε. 0 εχθρός πραγματική δύναμη δεν έχει. Μόνο να τρομάζει μπορεί. Με την υπομονή και την ταπείνωση και την ελπίδα, ντροπιάστε τον εχθρό."






Αγαπητέ εν Κυρίω Ρ.!




Η προστασία μου τώρα είναι η ηλικία μου, αφού διανύω το 96ο έτος μου. 

Το όνειρό σας πάντως δεν ήταν χίμαιρα. Μαζί μου, πράγματι, είναι ο πνευματικός γιος μου, ο ιερέας και, εκτός αυτού, ο ηγούμενος του μοναστηριού και ο πνευματικός της αδελφότητος. Έχω και διακονήτρια μια ηλικιωμένη παρθένο, που βρίσκεται διαρκώς μαζί μου. Να, αυτή είναι το διακονικό πνεύμα μεταξύ εμού και των ανθρώπων, που έφερε στην καρδιά σας ειρήνευση και χαρά. Το γράμμα σας αυτή μου το διάβασε, για πιο γρήγορα, τώρα προσεύχομαι για την οικογένειά σας.
Αυτό που σας συμβαίνει, πράγματι, προέρχεται από την πνευματική σφαίρα. 

Εξηγείται απλά. Αυτό το πνεύμα, που επόπτευε αόρατα τη ζωή σας, δεν θέλει τώρα να χάσει την εξουσία πάνω σας, γι’ αυτό και ανέλαβε δράση: ο φόβος και η καρδιακή θλίψη είναι δικά του τεχνάσματα. Δεν θα υποχωρήσει αμέσως. Τρομάζοντάς σας, κάνει προσπάθειες να σας αποσπάσει από τους θείους λογισμούς περί της σωτηρίας. Είναι απολύτως απαραίτητο για σας να το γνωρίζετε αυτό και να εκδηλώνετε σταθερότητα στην πίστη και την επιλογή σας. Είναι βαρύ, αλλά είναι απαραίτητο να υπομείνετε τις επιθέσεις του, χωρίς να υποχωρείτε από τη θέση σας στην πίστη προς τον Θεό.


Σε κάθε νηστεία να κάνετε ευχέλαιο, να κοινωνάτε και να εξομολογείστε συχνότερα προς το παρόν, κάθε δύο εβδομάδες και, αν είναι απαραίτητο, κάθε εβδομάδα. 0 Κύριος, βλέποντας την αποφασιστικότητα και την υπομονή σας. θα σας δώσει δυνάμεις να αντέξετε στη μάχη. Η I. πρέπει να είναι δίπλα σας σε αυτή τη μάχη. Η ίδια πνευματική θεραπεία συνίσταται και σε αυτή, όπως και σε σας. Θα ήταν παράξενο, αν όλα στη ζωή σας ήταν διαφορετικά. Το ίδιο το γεγονός ότι ξεσηκώθηκε ο εχθρός εναντίον σας φανερώνει ότι είναι σοβαρή η στροφή που συνέβη στη ζωή σας και ότι σταθήκατε στην οδό της αναγέννησης προς τη Ζωή.


Θα προσεύχομαι για σας. Μη φοβάστε, τίποτα να μη φοβάστε. 0 εχθρός πραγματική δύναμη δεν έχει. Μόνο να τρομάζει μπορεί. Με την υπομονή και την ταπείνωση και την ελπίδα, ντροπιάστε τον εχθρό.
Θ Θεός βοηθός σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: