Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

At Ksenofoni - murg ne Manastirin "Burimi Jetedhenes" prane Fshatit Ilias-Dhermi. Qershor 2016




"Rinia sot o biri im, perballon kohe te veshtira dhe nuk ka njohuri te mjaftueshme per jeten. Une kur kam qene i ri, i perballova veshtiresite e jetes shume me te medha se rinia e sotme sepse kam qene nje familje e persekutuar padrejtesisht dhe per kete arsye, kalova nje rini me shume privime, deri tek uria.
Te gjitha i perballova me ndershmeri dhe karakter, por te gjitha i'a atribuoj Zotit dhe se Tereshenjtes Mari per te cilet kam pasur dashuri te madhe qe ne femijeri dhe sot si murg, u jam perkushtuar atyre...
Nuk mposhtesh nga sfidat e jetes kur ke nje besim te patundur tek Zoti...
Nese do Zotin dhe te afermin, je gjithnje fitimtar.
Mbajeni Zotin ne zemren tuaj dhe mos kini frike nga asgje"...
At Ksenofoni - murg ne Manastirin "Burimi Jetedhenes" prane Fshatit Ilias-Dhermi. 
Qershor 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: